۲۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰

در واکنش به اظهارات اخیر وزیر صهیونیستی:

وزارت خارجه کویت هرگونه ارتباط با رژیم صهیونیستی را رد کرد

وزارت خارجه کویت هرگونه ارتباط با رژیم صهیونیستی را رد کرد

یک مقام مسئول در وزارت خارجه کویت ضمن تاکید بر پایبندی این کشور بر مواضع پیشین خود هرگونه ارتباط با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی کویت (کونا)، یک مقام مسئول در وزارت خارجه کویت در واکنش به اظهارات اخیر "اویگدور لیبرمن" وزیر خارجه رژِیم صهیونیستی در خصوص اذعان به وجود ارتباط و تماسهایی میان کویت و رژیم اسرائیل تاکید کرد که بیان این اظهارات از سوی وزیر خارجه رژِیم صهیونیستی بی پایه و اساس است و هیچ ارتباط رسمی و غیر رسمی و یا نهان و آشکاری میان کویت و تل آویو وجود ندارد.

وی همچنین تاکید کرد که موضع کویت در خصوص ارتباط با رژیم اشغالگر قدس ثابت و آشکار است و این کشور آخرین کشوری خواهد بود که به عادی سازی روابط با این رژیم بپردازد.

"آویگدور لیبرمن" وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در گفتگو با روزنامه یدیعوت آحارونوت به وجود روابط محرمانه و مذاکرات سری میان تل آویو با عربستان سعودی و کویت در راستای نگرانی مشترک آنها از ایران اذعان کرد.

طی سالهای اخیر همواره تحلیل ها و گزارش های متعددی درباره روابط پشت پرده تل آویو با برخی کشورهای عربی منطقه منتشر شده، اما تاکنون سابقه نداشته که یک مقام ارشد اسرائیلی به این روابط و کشورهایی که تل آویو با آنها در ارتباط است به طور مستقیم اشاره کند.

کد خبر 2271255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha