۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۰۱

در رشته های پرش با نیزه و پرش سه گام/

ربانی و دریساوی نمایندگان قم در دو و میدانی قهرمانی کشور شدند

ربانی و دریساوی نمایندگان قم در دو و میدانی قهرمانی کشور شدند

قم - خبرگزاری مهر: تنها 2 ورزشکار به نمایندگی از هیئت دو و میدانی استان قم در مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور با حریفان خود به رقابت می پردازند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های دو و میدانی قهرمانی کشور مهمترین میدانی است که فدراسیون دو و میدانی به آن به عنوان یکی از ملاکهای انتخاب دو و میدانی کاران واجد شرایط اعزام به مسابقات برون مرزی سال جاری به شمار می‌رود.

این در حالی است که تیم ملی دو و میدانی بزرگسالان کشورمان علاوه بر میادین مختلف بین المللی و تورنمنت های داخلی و خارجی، پیکارهای قهرمانی آسیا و جهان و همچنین مسابقات دو و میدانی بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی را در پیش دارد.

بر همین اساس فدراسیون دو و میدانی کشورمان برای برگزاری رقابت هایی با عنوان مسابقات پیش فصل لیگ دو و میدانی باشگاه های کشور برنامه ریزی کرده و این مسابقات قرار است هفته آینده با شرکت برترین های کشور به انجام برسد.

با توجه به اینکه این مسابقات جنبه انتخابی تیم ملی برای حضور در میادین برون مرزی سال 2014 را دارد از قم نیز دو تن از چهره های شاخص دو و میدانی در رشته های پرش با نیزه و پرش سه گام قرار است در این پیکارها با حریفان خود به رقابت بپردازند.

در حالیکه به لحاظ حساسیت و اهمیت برگزاری این مسابقات، کمیته پزشکی فدراسیون دو و میدانی اعلام کرده که از دو و میدانی کاران شرکت کننده در مسابقات آغاز فصل آزمایش دوپینگ به عمل می‌آورد، محمدمحسن ربانی و میلاد دریساوی از قم در این دوره حضور می یابند.

با توجه به برگزاری رقابت‌های دو و میدانی آغاز فصل، در روزهای 11 و 12 اردیبهشت ماه، در این مسابقات به صورت رندومی آزمایش دوپینگ از دو و میدانی کاران صورت می‌گیرد در حالی که محمدمحسن ربانی اولین نماینده قم در ماده پرش با نیزه به میدان می رود.

با توجه به پیش رو بودن بازی های آسیایی 2014 و انجام معاینات سلامت از ورزشکاران، به دلیل اینکه تاکنون به طور دقیق اسامی دو و میدانی کاران اعزامی به این رقابت‌ها مشخص نشده، معاینات سلامت از تمامی افراد پیشنهادی حاضر در اردو انجام خواهد شد.

دومین نماینده هیئت دو و میدانی استان قم در مسابقات پیش فصل دو و میدانی کشور در سال 1393 میلاد دریساوی است که در رشته پرش سه گام شاخص ترین دو و میدانی کشور به شمار می رود چون در سال گذشته توانست عنوان قهرمانی لیگ و مسابقات مردان کشور را به خود اختصاص داد و توانست لقب بهترین ورزشکار پرش سه گام ایران را نیز از آن خود کند.

 

کد خبر 2277372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha