۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۸:۱۷

در گفتگو با مهر عنوان شد:

قیمت تعیین شده منصفانه نیست/ نباید راه‌آهن به وضعیت شاهین دچار شود

قیمت تعیین شده منصفانه نیست/ نباید راه‌آهن به وضعیت شاهین دچار شود

نماینده یکی از شرکت‌های خریدار باشگاه راه‌آهن اعلام کرد استنباط‌مان این بود که آقای استیلی و دوستان‌شان تمایلی به ادامه همکاری با این باشگاه را ندارند. وی گفت: قیمت تعیین شده برای فروش سهام راه‌آهن منصفانه نیست اما هنوز امیدواریم شرایط برای خرید سهام این باشگاه تعدیل شود.

داریوش دلفانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد نشست خود با مسئولان دادستانی، نمایندگان هولدینگ سورینت و باشگاه راه‌آهن، ضمن بیان مطلب فوق گفت: پیش از حضور در این نشست اطلاعات‌مان برای خرید سهام باشگاه راه‌آهن دقیق نبود و رقم بدهی‌های باشگاه هم مشخص نبود.

وی افزود: ابتدا باید تاکید کنم یکی از دلایلی که برای خرید سهام باشگاه اقدام کردیم، این بود که نمی‌خواستیم وضعیت این باشگاه نیز مانند شاهین بوشهر و برق شیراز شود و تیم در تهران بماند زیرا استنباط‌مان این بود که آقای استیلی و دوستان‌شان تمایلی به ادامه همکاری ندارند.

مدیرعامل پیشین باشگاه شاهین بوشهر در این خصوص اضافه کرد: آقای استیلی و دوستان‌شان، مجموعه‌ای از بزرگان ورزشی را در باشگاه راه‌آهن دور هم جمع کرده و به خوبی تیم را برای حضور در لیگ آماده کردند و حق‌شان است که همچنان سهام باشگاه را در اختیار داشته باشند.

وی یادآور شد: پس از حضور در این نشست متوجه شدم قیمت تعیین شده برای فروش سهام راه‌آهن منصفانه نیست زیرا راه‌آهن مانند باشگاه بزرگ تهرانی و کشوری شرایط لازم را برای تبلیغات و یا انجام اقداماتی جهت درآمدزایی را ندارد، پس باید در رقم 12 میلیاردی که برای آن در نظر گرفته شده، تعدیل صورت گرفته شود.

دلفانی در پایان گفت: البته در این شرایط هنوز از خرید سهام باشگاه راه‌آهن ناامید نشده‌ایم و منتظر تصمیمات بعدی مسئولان دادستانی در این خصوص هستیم اما هر کمکی بتوانیم به آقای استیلی و دوستانش انجام می‌دهیم تا شیرازه باشگاه باقدمتی همچون راه‌آهن از هم نپاشد.

کد خبر 2340325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha