۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۳۸

آیت الله ایمانی:

نظام سلطه با ترور آمیخته است

نظام سلطه با ترور آمیخته است

شیراز - خبرگزاری مهر: امام جمعه شیراز گفت: نظام سلطه با ترور آمیخته است و از ترور جدا نیست.

به گزارش خبرنگار مهر،  آیت الله اسدالله ایمانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شیراز با بیان اینکه نظام سلطه با ترور آمیخته است و از ترور جدا نیست و نمی تواند جدا باشد، افزود: حوادث امروز دنیای اسلام نشان می دهد که ماهیت نظام سلطه بر ترور چه ترور فردی و چه ترور دولتی استوار است.

وی گفت: شما در سوریه در این سه سال دیدید و همین روزها هم می بینید که چه خبر بوده و هست، در عراق و فلسطین تروریسم دولتی چه کرد، 600 کودک بیگناه طی این 50 روز به شهادت رسیدند. رژیمی که معتقد است چهارمین ارتش دنیا را در اختیار دارد آنقدر عاجز ، ذلیل و حقیر می شود که برای کشتن کودکان دو ماهه و شیرخواره و چند ساله از مجهزترین بمب ها و هواپیماها استفاده می کند، این بدبختی دنیاست.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اقدامات اخیر گروه داعش و واکنش های دولت آمریکا بیان کرد: این خنده آور است که دولت آمریکا گروه داعش  را تروریسم می خواند و می گوید که با آن باید مقابله کرد  اما این گروه به وسیله خودشان درست شده است.

امام جمعه شیراز با اشاره به علل نامگذاری هفته دولت واقداماتی که از سوی دولت یازدهم شکل گرفته، بیان کرد: بدلیل ترور و شهادت رئیس جمهور ونخست وزیر کشورمان در سال 60 توسط گروه های تروریستی این هفته نام گرفت وامروزه شهدای ترور در ایران از مرز چند هزار نفر گذشته که بیانگر این است که ما مسلمانان قربانی تروریسم قرار گرفته ایم وبه همین دلیل هیچگاه اجازه نخواهیم داد که این حرکت زشت وشوم در جامعه اسلامی شکل گیرد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با پشت سر گذاشتن هفته دولت اقدامات ارزشمندی در دولت صورت گرفته که مهمترین آن مهار تورم ، اجرای طرح تحول نظام سلامت ،شکسته شدن ایران هراسی در مجامع بین المللی و افتتاح پروژه های نیمه تمام بود که باعث شد اقدامات مطلوبی در کشور صورت گیرد.

آیت الله ایمانی به قرار گرفتن دهه کرامت اشاره کرد واز مسئولین خواست با برگزاری این دهه باید با دست اندرکاران هماری داشته باشند.

کد خبر 2359815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha