۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۸:۱۴

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

امامقلی‌نژاد: تیرهای آخر را با هیجان زدم/ سورپرایز شده بودم

امامقلی‌نژاد: تیرهای آخر را با هیجان زدم/ سورپرایز شده بودم

ملی پوش تیراندازی ایران که موفق شد مدال نقره مسابقات آسیایی را به دست بیاورد، گفت: دو تیر آخر را به خاطر سورپرایز شدن با هیجان زدم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اینچئون، نرگس امامقلی‌نژاد بعداز کسب مدال نقره مسابقات آسیایی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: از اینکه دو ایرانی به پای مدال طلا رسیده بودند، سورپرایز شده بودم. به همین خاطر دو تیر آخر را با هیجان زدم.

وی با بیان اینکه پیروزی بانوان تیراندازی ارزشمند بوده است، افزود: پیش بینی می‌کردم ایران بتواند مدال طلای تیمی را به دست بیاورد.

رقابتهای تیراندازی 10 متر تفنگ بادی بانوان بازی‌های آسیایی ظهر امروز دوشنبه به وقت محلی برگزار شد که طی آن نجمه خدمتی از تیم ایران توانست بالاتر از تمام رقبای آسیایی خود بایستد و مدال طلا را به خود اختصاص دهد. نزدیک‌ترین رقیب وی در این مسابقه نرگس امام قلی‌نژاد بود که نقره گرفت. در این ماده حریف چینی سوم شد.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2374860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha