۱۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۵۶

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

لابی صهیونیستی با 68 هزار شبکه علیه اسلام تبلیغ می‌کند

لابی صهیونیستی با 68 هزار شبکه علیه اسلام تبلیغ می‌کند

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: لابی صهیونیسم با هزار و 100 نفر به صحنه تبلیغات آمده‌ است. «مایکل برانت» می‌گوید: 68 هزار شبکه ماهواره‌ای علیه اسلام کار می‌کنند که فقط 3 هزار تای آنها روی جمهوری اسلامی مستقر هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی از اولین نرم‌افزار صحیفه سجادیه برای سیستم عامل IOS صبح امروز دوشنبه 15 مهرماه با حضور حجت‌الاسلام احمد سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در محل سازمان فعالیت‌های قرآنی برگزار شد.

در این مراسم ابتدا حسین یکتا، معاون فرهنگی موسسه خاتم الاوصیاء مجری این طرح در سخنانی با اشاره به اهمیت کتاب صحیفه سجادیه گفت: زمانی از امام راحل پرسیده بودند فکر نمی‌کنید دشمن بعثی بتواند ما را شکست دهد؟ که ایشان پاسخ داده بودند: امام جواد (ع) ما را نجات می‌دهند. در ایام ولادت و شاید شهادت این امام معصوم بود که امام خمینی (ره) قطعنامه 598 را پذیرفتند. الان صدام و قذافی کجا هستند؟ این نشان دهنده توفیقات الهی است که امام (ره) به آنها یقین کامل داشت.

وی ادامه داد: صحیفه سجادیه باید بیشتر از اینها مورد توجه قرار گیرد؛ چرا که اگر این کار انجام نشود، انسان‌های نوظهور جای آن را پر خواهند کرد.

در ادامه این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در سخنانی با اشاره به نحوه تدوین بودجه کشور در سال 92 گفت: ما در کمیسیون فرهنگی مبنا را بر سه محور گذاشتیم؛ اول تقویت زیرساخت‌های فرهنگی کشور که در همین راستا بحث حمایت از حوزه‌های علمیه را به عنوان زیرساخت اصلی فرهنگی کشور مدنظر قرار دادیم.

حجت‌الاسلام سالک ادامه داد: موضوع دومی که ما آن را به عنوان یکی از سه موضوع کلیدی در زمینه تدوین بودجه مورد توجه قرار دادیم، حمایت از فعالیت‌های فرهنگی کشور اعم از فعالیت‌هایی است که در دستگاه‌های دولتی و یا غیردولتی و مردمی انجام می‌شود. در این زمینه ما به خصوص به فعالیت‌های خودجوش مردمی توجه داشتیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: بحث دیگر توجه به فعالیت‌های تحقیق و پژوهش در مسائل دینی بود، این سیاست کلان در بودجه سال 93 هم برقرار خواهد بود، البته ما در ذیل این فعالیت‌ها حمایت از فعالیت‌های مجازی در عرصه‌های دینی را هم مدنظر داریم.

وی از تشکیل چهار کارگروه در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برای حمایت از آنچه که طرح‌های این کلیدی این عرصه نامید، خبر داد و گفت: محور اصلی فعالیت‌های کمیسیون فرهنگی مجلس بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری تدوین شده و ما تا این لحظه 21 محور را شناسایی کرده‌ایم که بستر کار در این زمینه‌ها را شورای عالی انقلاب فرهنگی فراهم می‌کند.

به گفته رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی طرح احداث و تجهیز مساجد و نمازخانه‌ها در 40 ماده تدوین شده که این طرح هم اکنون نیز در دست بررسی است. موضوع دیگر طرح امر به معروف و نهی از منکر است که روز گذشته در بیش از 20 ماده به تصویب رسید.

حجت‌الاسلام سالک همچنین از تدوین طرحی با عنوان طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده در کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد و گفت: بر اساس بررسی‌ها در حال حاضر رشد جمعیتی کشور 1.6 درصد است که این رقم باید به 2.5 درصد برسد و ما برای افق 1404 باید آن را به سمت عدد 4 جهت‌دهی کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین در مورد طرح جامع رسانه‌ها و طرح نظارت بر صدا و سیما هم گفت: این طرح‌ها هم در کمیسیون تقریبا نهایی شده و بزودی در صحن مطرح می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تدوین نرم‌افزار صحیفه سجادیه توسط موسسه‌ای به نام جامع‌الاوصیاء، از حمایت کمیسیون فرهنگی مجلس از چنین موسساتی خبر داد و گفت: دشمن با استفاده از تکنولوژی، ماهواره‌ها و سایت‌های خبری، در پستوی خانه‌هایمان نفوذ کرده است و هدف اصلیش اعتقادات و باورهای جوانان ما است.

حجت‌الاسلام سالک ادامه داد: در فتنه جهانی استکبار جهانی 14 هدف را دنبال می‌کرد که دو هدف اصلی آن ریشه‌کن کردن اسلام و انداختن ستون خیمه آن یعنی ولایت بود. ما امروز شاهد این هستیم که تعداد زیادی از عناصر یک موسسه خیریه به نام راکفلر در جنگ سوریه با عنوان ابزار دست وهابیت حضور دارند.

این نماینده مجلس افزود: لابی صهیونیسم هزار و 100 نفر بیشتر نیستند، اما اینها به صحنه تبلیغات آمده‌اند. من برای اطلاعات بیشتر شما را به گزارش آقای «مایکل برانت» ارجاع می‌دهم. او می‌گوید 68 هزار شبکه ماهواره‌ای علیه اسلام کار می‌کنند که فقط سه هزار تای آنها روی جمهوری اسلامی مستقر هستند.

وی همچنین صحیفه سجادیه را اخت‌القرآن و نهج البلاغه را اخ‌القرآن نامید و از فعالیت یک موسسه مبلغ عقاید مسیحیت در کشور سخن گفت و افزود: آنها دعاهای امام سجاد (ع) را در یک سی دی گذاشته، ولی نام امام سجاد را از روی آن حذف کردند و آنها را در اختیار دختران جوان شمال تهران که چندان هم به حجاب پایبند نیستند، قرار می‌دهند و این دخترها شروع می‌کنند به دعا خواندن برای مسیحیت.

حجت‌الاسلام سالک ادامه داد: این سوءاستفاده برای جذب نیروی بیشتر به دامن مسیحیت انجام می‌شود و این اتفاقات در کرج، تهران و رشت رخ می‌دهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین با ارائه پیشنهادهایی گفت: ما خواستار تشکیل یک جبهه عظیم با سیاست هم‌پوشانی و ارتقاء فهم سیاسی توأم با بصیرت برای حاکم کردن دین در جامعه هستیم. پیشنهاد دیگر من این است که دوستان در موسسه جامع‌الاوصیاء برنامه‌ریزی کنند که 54 دعای صحیفه سجادیه را به استان‌ها بفرستند تا روی آنها مطالعه و تحقیق شود و بعد که نظرات محققان در این زمینه به این موسسه رسید، یک کنگره جهانی در همین رابطه برگزار کنند.

کد خبر 2150761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha