۱۵ آبان ۱۳۹۰، ۱۰:۵۸

آکسوی:

گرگان و سامسون ترکیه خواهرخوانده شدند

گرگان و سامسون ترکیه خواهرخوانده شدند

گرگان - خبرگزاری مهر: استاندار استان سامسون ترکیه گفت: قرارداد خواهرخواندگی بین دو شهر سامسون و گرگان بین شهرداران بسته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین آکسوی در دیدار با قناعت استاندار گلستان افزود: امیدواریم که در آینده ای نزدیک شاهد مراودات بیشتر در زمینه های مختلف باشیم.

آکسوی در این نشست رسمی از استاندار گلستان و هیئت همراه ایشان برای حضور در سی امین فستیوال و نمایشگاهی که در این استان برگزار می شود دعوت کرد.
   
جواد قناعت استاندار گلستان نیز ضمن خوشامدگویی به همتای ترک خود ابراز امیدواری کرد که در ادامه همکاریهای رو به رشد دو کشور شاهد رشد و گسترش این همکاریها در زمینه های تجاری، اقتصادی، بازرگانی، ورزشی و دانشگاهی باشیم.

قناعت گفت: امیدوارم که سفر شما به این استان باعث افزایش و تعمیق روابط با کشور دوست و برادر ترکیه شود و انتظار داریم با تداوم این دیدارها مشکلات احتمالی موجود در گسترش و ارتقاء روابط دو کشور مرتفع شود.

در این دیدار دو طرف ضمن برشمردن موقعیت جغرافیایی، مزایای طبیعی، مواهب الهی، معادن موجود و ظرفیتها و قابلیتهای قابل سرمایه گذاری برای سرمایه گذاری از سوی سرمایه گذاران اظهار امیدواری کردند.
کد خبر 1453381

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha