۱۴ دی ۱۳۹۰، ۱۰:۰۶

افندی زاده به مهر اعلام کرد:

جزئیات برنامه‌های ترابری در فاز دوم هدفمندی/ تدوین سناریوهای حمل و نقلی

جزئیات برنامه‌های ترابری در فاز دوم هدفمندی/ تدوین سناریوهای حمل و نقلی

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برنامه های این وزارتخانه در بخشهای مختلف حمل و نقل در فاز دوم هدفمندی یارانه ها، گفت: به ازای هر سناریو که در ستاد هدفمندی یارانه ها مطرح شده است، برنامه‌هایی را در وزارت راه و شهرسازی تدوین کرده‌ایم.

شهریار افندی زاده در گفتگو با مهر درباره اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها در بخش حمل و نقل کشور، گفت: بنا بر قیمت‌هایی که در ستاد هدفمندی یارانه ها مطرح می شود، سناریوهایی را تهیه کردیم که این سناریوها متناسب با قیمت‌های مصوب نفت و گاز در بخش دوم هدفمندی یارانه ها خواهد بود.

نمایند تام الاختیار وزارت راه و شهرسازی در ستاد هدفمندی یارانه ها افزود: تلاش خواهیم کرد تمامی برنامه هایی که برای افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها با اعمال مدیریت و برنامه ریزی انجام می‌شود در مرحله دوم اجرای هدفمندی یارانه ها با قدرت بیشتری ادامه یابد تا کارایی را در بخش حمل و نقل جاده ای افزایش دهد.

وی با اشاره به تمهیدات وزارت راه در بخش حمل و نقل هوایی و ریلی، اظهار داشت: در بخش هوایی و ریلی تلاش شده است متناسب با سناریوهای افزایش قیمت، برنامه هایی تدوین شود و این برنامه ها در ابتدا به ستاد هدفمندی یارانه ها می رود و متناسب با قیمتی که در مرحله دوم برای حامل های انرژی در نفت و گاز و بنزین اعلام می شود، برنامه های شرکتهای ریلی و هوایی نیز ارایه شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تا زمان اعلام فازدوم هدفمندی یارانه ها نمی توان در مورد افزایش قیمت حمل و نقل نظر داد، بیان کرد: به ازای هر سناریو که در ستاد هدفمندی یارانه ها مطرح شده است، برنامه هایی را در وزارت راه و شهرسازی تدوین کرده ایم.

افندی زاده افزود: این برنامه ها در بخشهای مختلف حمل و نقل متناسب با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها خواهد بود و براساس موضوع افزایش قیمت حاملهای انرژی تصمیم گیری می شود.

نمایند تام الاختیار وزارت راه و شهرسازی در ستاد هدفمندی یارانه ها تصریح کرد: سرمایه گذار بخش خصوصی و شرکتهای حمل و نقل با با نوآوری و برنامه ریزی تلاش کنند تا بخش حمل و نقل در کشور شکوفا شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد: پس از اینکه ستاد هدفمندی یارانه ها موارد افزایش قیمت را تصویب کرد، جزئیات آن در اختیار همگان قرار می گیرد.

کد خبر 1500870

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha