۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۲۲:۳۰

کشتی قهرمانی جهان - مجارستان؛

لشگری مدال برنز المپیک را تکرار کرد/ ایران روز دوم بی‌‎طلا ماند!

لشگری مدال برنز المپیک را تکرار کرد/ ایران روز دوم بی‌‎طلا ماند!

احسان لشگری آزادکار وزن 84 کیلوگرم ایران در رقابتهای جهانی 2013 مجارستان موفق شد با شکست حریف اسپانیایی خود در دیدار رده بندی به مدال برنز مسابقات دست یابد. او در حالی به این مدال دست پیدا کرد که در المپیک لندن نیز به عنوان سومی رسیده بود. در پایان روز دوم تیم ملی کشتی آزاد ایران نتوانست به مدال طلا دست پیدا کند و به دو مدال برنز بسنده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان لشگری در دیدار رده بندی رقابتهای جهانی مجارستان که شامگاه سه شنبه در مجارستان برگزار شد، مقابل فریف ناسکیداوا از اسپانیا قرار گرفت و توانست با نتیجه 6 بر 4 از سد حریف بگذرد و صاحب مدال برنز شود. لشگری در بازیهای المپیک 2012 لندن هم مدال برنز وزن 84 کیلوگرم را از آن خود کرده بود.

این آزادکار ملی پوش ایران تا پیش از حضور در دیدار رده بندی به ترتیب "مارتینز" کلمبیایی، "شامیل کودیا ماگموداف" روس و مارساگیشویلی گرجستان را شکست داده بود که در ادامه در مصاف با  سالاس پرز کوبایی مغلوب شد و به گروه شانس مجدد رفت. لشگری در این مرحله نیز زائور سوخیف ازبک را مغلوب کرد و به دیدار رده بندی رسید.

رقابتهای وزن 60 و 84 و 120 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهانی امروز در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد. در سنگین وزن کمیل قاسمی از دور مسابقات کنار رفت و مسعود اسماعیل پور به مدال برنز دست پیدا کرد. ضمن اینکه پیکارهای مدعیان وزن 74 کیلوگرم نیز از عصر فردا چهارشنبه آغاز می شود که عزت الله اکبری به عنوان آزادکار ملی پوش این وزن به میدان خواهد رفت.

کد خبر 2137786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha