۱۴ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۱۵

سرهنگ طاهری:

28 تصادف روز سیزده بدر در مازندران ثبت شد

28 تصادف روز سیزده بدر در مازندران ثبت شد

ساری-خبرگزاری مهر: مسئول کمیته امنیت ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران به ثبت 28 تصادف روز گذشته در استان اشاره کرد و گفت: از این تعداد تصادف 12 مورد جرحی، 15 مورد خسارتی و یک مورد فوتی گزارش شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن طاهری صبح پنج شنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: از این تعداد 12 تصادف منجر به جرح شد که 6 مورد درون شهری و 6 مورد برون شهری گزارش شد.

وی همچنین از 15 تصادف خسارتی در استان که 13 فقره برون و 2 مورد تصادف درون شهری اشاره کرد.

طاهری خاطرنشان کرد: در حوزه برون شهری روز گذشته 14 مجروح، یک فوتی و در حوزه شهری 7 مجروح ثبت شد.

وی به اقدامات انجام شده نیروی انتظامی اشاره و اذعان داشت: نگهبان دورن شهری هزار و 622 اکیپ، گشت خودرویی 405 واحد، گشت موتوری 186 واحد، گشت کنترلی و نظارتی 90 اکیپ در روز گذشته ثبت شد.

مسئول کمیته بهداشت و درمان مازندران تعداد تلفات ناشی از تصادفات جاده ای از آغاز طرح نوروزی تا روز 12 فروردین را 23 نفر عنوان کرد و گفت: در مراکز درمانی و اورژانس ها 2 هزار و 420 مورد تصادفی پذیرش شدند.

محمد پنبه چی اظهارداشت: از آغاز طرح نوروزییی تا روز گذشته 4 هزار و 261 مورد ماموریت های تصادفی و غیر تصادفی توسط اورژانس 115 ثبت شده است.

وی تعداد ماموریت های هلال احمر را 503 مورد اعلام و اذعان داشت: از آغاز طرح تا روز گذشته 6 هزار و 48 کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شد.

کد خبر 2263593

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha