۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۴۴

طهایی مطرح کرد؛

همراهی سیستم بانکی بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف می کند

همراهی سیستم بانکی بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف می کند

کرج - خبرگزاری مهر: استاندار البرز با اشاره به اینکه باید در البرز واحدهای تولیدی به سمت هماهنگی با بسته خروج از رکود پیش بروند، اعلام کرد: برخی از مشکلات واحدهای تولیدی مربوط به بدهی های آنان به بانک ها است به همین منظور و با همراهی سیستم بانکی بخش زیادی از مشکلات واحدهای تولیدی در پرداخت معوقاتشان به بانک ها برطرف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست ستاد تدابیر ویژه صبح امروز در استانداری برگزار شد، سید حمید طهایی از مدیران و مسئولان مربوطه خواست مشکلات واحدهای تولیدی البرز را به صورت متمرکز بررسی و پیگیری کنند.

طهایی از تشکیل ستاد تدبیر ویژه به عنوان گامی بلند در استان صنعتی البرز در حوزه اقتصادی یاد کرد و اذعان داشت: باید در نشست های ماهیانه این ستاد مشکلات و موانع بر سر راه توسعه اقتصادی را بررسی کرد و به راه حل رسید.

استاندار البرز با اشاره به اینکه نباید فراموش کنیم که صاحبان واحد های تولیدی و صنعتی در این حوزه از همه سرمایه خود مایه گذاشته اند، یادآور شد: با توجه به انبوه مشکلاتی که از دهه گذشته تا به امروز وجود داشته است، صاحبان صنایع به امر اشتغال پرداخته اند که این مهم جای تشکر و قدردانی دارد.

دولت یازدهم در کنترل نرخ ارز توفیقاتی کسب کرده است

این مسئول خاطرنشان کرد: همه مسئولان امر باید دغدغه حل مشکلات صاحبان صنایع و تولید کنندگان را داشته باشند در این صورت مشکلات یکی پس از دیگری حل می شود.

استاندار البرز با اشاره به اینکه دولت یازدهم در کنترل نرخ ارز توفیقاتی کسب کرده است، اعلام کرد: امیدوار هستیم با تدوین بسته خروج از رکود توسط دولت و با تصویب در مجلس شورای اسلامی بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان حل شود.

طهایی با اشاره به اینکه باید در البرز واحدهای تولیدی به سمت هماهنگی با بسته خروج از رکود پیش بروند، خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات واحدهای تولیدی مربوط به بدهی های آنان به سازمان های دولتی از جمله بانک ها، تأمین اجتماعی و سازمان مالیاتی است به همین منظور و با همراهی سیستم بانکی بخش زیادی از مشکلات واحدهای تولیدی در پرداخت معوقاتشان به بانک ها برطرف شده است.

طهایی در پایان اظهار داشت: در چنین فرآیندی می توانیم حجم قابل توجهی از مشکلات واحدهای تولیدی استان را حل کنیم.

کد خبر 2409837