۱۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۷:۱۸

کاراته قهرمانی جهان - برمن؛

افسانه در رده‌بندی، حقیقی بدون مدال

افسانه در رده‌بندی، حقیقی بدون مدال

عضو تیم کاتای بانوان ایران در حالی برای کسب مدال برنز به دیدار رده بندی راه يافت که در بخش مردان نماینده ایران از رسیدن به مدال بازماند و از دور مسابقات کنار رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این رقابتها که در شهر برمن آلمان جریان دارد فرید حقیقی و مهسا افسانه بعد از کسب چند پبروزی با شکست برابر رقبای خود بازنده تاتامی را ترک کردند تا برای کسب مدال برنز تلاش کنند. 

حقیقی در کاتای انفرادی مردان حریفانی از سنگال (5 بر صفر)، مراکش (4 بر یک)، سوئد (4 بر یک) و رومانی (5 بر صفر) را شکست داده  در پنجمین دیدار خود به مصاف "ریو کیانو" از ژاپن دارنده مدال برنز مسابقات جهانی فرانسه در سال 2012 رفت وبا نتیجه 5 بر صفر شکست خورد تا شانس خود را برای کسب مدال برنز در گروه بازنده ها آزمایش کند. حقیقی در این مرحله به کاتارویی از بلژیک باخت و از دور مسابقات کنار رفت. 

همچنین در کاتای انفرادی بانوان پس از آنکه موفق شد مقابل کاتاروهایی از روسیه (4-1)، اسلواکی (4-1) و صربستان (3-2)به برتری دست یابد، در ادامه مقابل "سندی اسکوردو" فرانسوی نایب قهرمان جهان در سال 2012 با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد و به گروه بازنده ها رفت. افسانه در این مرحله در پیکار با "لئو شین" از هنگ کنگ را 3 بر2 شکست داد و به دیدار رده بندی راه يافت. نماینده کشورمان برای کسب مدال برنز باید با نماینده ای از اسپانیا مبارزه کند. 

بیست و دومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان  صبح امروز چهارشنبه 14 آبان ماه با حضور 887 کاراته کا از 116 کشور در برمن آلمان آغاز شده است.

کد خبر 2415714