۲۴ آبان ۱۳۹۳، ۸:۴۷

نجفی‌قدسی عنوان کرد:

بیت علامه طباطبایی به دارالقرآن تبدیل شد

بیت علامه طباطبایی به دارالقرآن تبدیل شد

قم - خبرگزاری مهر: مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: بنا به توصیه آیت الله سبحانی از مراجع عظام تقلید بیت علامه طباطبایی خریداری و به دارالقرآن تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی نجفی‌ قدسی، شامگاه جمعه در اختتامیه همایش اندیشه‌های علامه طباطبایی در تفسیر المیزان که در محل دارالقرآن علامه طباطبایی در قم برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: بیت شریف علامه طباطبایی در سه سال قبل به دستور آیت الله العظمی سبحانی خریداری شد و به عنوان دارالقرآن فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

وی افزود: از زمانی که آیت الله سبحانی دستور خرید این منزل را دادند در کمترین زمان ممکن مقدمات خریداری آن فراهم شد و به منظور پاس داشت آن عالم بزرگوار به محلی برای پرداختن به امور قرآنی تبدیل شد.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با بیان اینکه تبدیل شدن خانه علامه طباطبایی به دارالقرآن خیر و برکت فراوانی داشت، افزود: تشکیل مجمع حافظین قرآن طلاب در این مکان، ظرفیت خوبی ایجاد کرد و کلاس‌هایی برای رشد و ارتقاء حافظین طلبه تشکیل شد.

نجفی‌قدسی، ابراز داشت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک آیت الله استادی در این مکان کلاس تفسیر قرآن بر اساس تفسیر المیزان علامه طباطبایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه هر چه زمان بیشتر می‌گذرد ارزش و اهمیت تفسیر المیزان روشن‌تر و آشکارتر می‌شود، افزود: ارسال بیش از ۶۰۰ مقاله در زمینه تفسیر المیزان نشان از غنی بودن این کتاب است که از دل آن چندین جلد کتاب می‌توان به نگارش در آورد.

 

کد خبر 2420979