۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۳:۴۴

با حضور ۱۰ هزار بسیجی/

رزمایش الی بیت المقدس در استان بوشهر آغاز شد

رزمایش الی بیت المقدس در استان بوشهر آغاز شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: رزمایش الی بیت المقدس با حضور ۱۰ هزار بسیجی در سواحل دلوار استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده سپاه استان بوشهر صبح جمعه در این آئین اظهار داشت: به منظور ایجاد آمادگی مناسب در بین بسیجیان استان بوشهر، این رزمایش در سواحل دلوار برگزار می‌شود که می‌تواند نقش بسیار مهمی در افزایش هماهنگی بسیجیان داشته باشد.

سردار فتح‌الله جمیری با بیان اینکه این رزمایش نقش بسیار مهمی در ساماندهی نیروهای طرح صالحین دارد، تاکید کرد: این رزمایش تا نابودی استکبار و استکبار و آمریکا ادامه خواهد داشت که برگزاری این رزمایش‌ها مورد تائید رهبر معظم انقلاب است.

وی از برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در دو مرحله خبر داد و اذعان داشت: مرحله نخست این رزمایش امروز و فردا توسط گردان‌های بیت‌المقدس برگزار می شود و مرحله دوم رزمایش نیز روزهای ۲۰ و ۲۱ آذرماه برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه استان بوشهر افزود: مرحله نخست رزمایش الی بیت‌المقدس در شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم، کنگان و عسلویه برگزار می‌شود و شهرستان‌های دشتستان، تنگستان، دشتی، دیر و جم و خارگ نیز میزبان مرحله دوم این رزمایش خواهند بود.

وی با بیان اینکه در هر یک از مراحل این رزمایش ۱۰ هزار بسیجی حضور دارند، تاکید کرد: توانمندسازی بسیج در ابعاد عملیاتی را به عنوان یکی از اهداف این رزمایش که در این رزمایش در دست کار قرار دارد.

سردار جمیری اذعان داشت: دفاع از ساحل، هلی برن و ضد هلی برن، عملیات‌های تخریبی، امداد و نجات و برنامه‌های پدافندی از برنامه‌های مهم این رزمایش است.

کد خبر 2431386

برچسب‌ها