۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۹:۲۳

واهیک طروسیان:

پنالتی مسلم گیتی‌پسند از سوی داور مسابقه اعلام نشد

پنالتی مسلم گیتی‌پسند از سوی داور مسابقه اعلام نشد

اصفهان – سرمربی تیم فوتبال گیتی‌پسند اصفهان گفت: داور دیدار گیتی‌پسند مقابل فجر سپاسی شیراز، پنالتی مسلم تیم ما را اعلام نکرد.

به گزارش خبرنگار مهر، واهیک طروسیان عصر پنجشنبه پس از تساوی تیمش مقابل فجر سپاسی شیراز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این بازی اظهار داشت: این دیدار، مسابقه سختی برای ما به شمار می‌رفت و فجر سپاسی در این بازی عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشت.

وی افزود: فجر تیم بسیار خوبی به شمار می‌رود و در بازی مقابل گیتی‌پسند اصفهان، توانست عملکرد خوبی به نمایش بگذارد و از نظر بدنی نیز وضعیت بسیار خوبی داشت.

سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان با اشاره به از دست رفتن دو امتیاز حساس در این بازی تیم اصفهانی گفت: متأسفانه ما در این بازی موقعیت‌های بسیاری را از دست داده و نتوانستیم به خوبی از موقعیت‌های خود استفاده کنیم و به این دلیل متوقف شدیم.

وی پیرامون قضاوت داوران در این مسابقه ادامه داد: داور مسابقه در بازی امروز یک پنالتی تیم ما را اعلام نکرد و به نظر من این موقعیت، یک پنالتی حتمی بود که از سوی داور اعلام نشد.

طروسیان اضافه کرد: اگرچه به سه امتیاز این مسابقه احتیاج داشتیم اما در بازی آینده این نتیجه را جبران کرده و تلاش می‌کنیم که در بازی آینده پیروز شویم.

دیدار تیم‌های فوتبال گیتی‌پسند اصفهان و فجر سپاسی شیراز در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 2446064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha