۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۴۳

کی روش مطرح کرد:

تخفیف در قرارداد را تازه می شنوم/ منچستریونایتد قهرمان آسیا می‌شود!

تخفیف در قرارداد را تازه می شنوم/ منچستریونایتد قهرمان آسیا می‌شود!

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از نشست با علی کفاشیان گفت: تا به حال هیچ صحبتی در مورد تخفیف در قراردادم مطرح نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی روش پس از جلسه امروز چهارشنبه با علی کفاشیان هنگام خروج از فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: من نمی دانم کفاشیان پیش از این چه چیزی به خبرنگاران گفته است اما ما در جلسه امروز و دیروز در مورد عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا صحبت کردیم و همچنین بررسی وضعیت آینده تیم ملی فوتبال ایران.

کی روش افزود: علاقه ای به صحبت در مورد شایعات ندارم و ترجیح می دهم در این مورد صحبت نکنم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا به مرخصی خواهد رفت یا نه تصریح کرد: با توجه به خستگی  شکی وجود ندارد که حتما به یک مرخصی نیاز دارم به مرخصی خواهم رفت.

کی روش در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران که آیا قصد تخفیف دادن به فدراسیون فوتبال ایران دارد یا خیر خاطرنشان کرد:  نمی دانم این صحبت را چه کسی انجام داده و منشأ آن چیست؟ من از این موضوع خبر ندارم و تا به حال هیچ صحبتی در مورد تخفیف دادن و یا تخفیف گرفتن انجام نگرفته است.

وی در پاسخ به سئوال دیگری که از او پرسیده شد آیا بندی در قرارداد او وجود دارد که در صورت اول تا سوم نشدن تیم ملی در جام ملت های آسیا، فدراسیون می تواند قرارداد را یک طرفه فسخ کند گفت: این را هم تازه می شنوم و هرگز چنین چیزی صحت ندارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان و وقتی از او پرسیدند  از بین کره و استرالیا چه کسی قهرمان جام ملت های آسیا می شود با خنده گفت: منچستریونایتد!

کد خبر 2477265

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha