۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۲۰:۵۸

برای نخستین بار

بانوان کبدی کار سیستان و بلوچستان بر سکوی قهرمانی کشور ایستادند

بانوان کبدی کار سیستان و بلوچستان بر سکوی قهرمانی کشور ایستادند

زاهدان-مدیر کل تربیت بدنی سیستان و بلوچستان گفت: بانوان کبدی کار استان توانستند برای نخستین بار پس از پیروزی های قاطع، بر سکوی قهرمانی کشور بایستند.

حسین ثوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این دوره از رقابت های با حضور شش تیم در سالن مجموعه ورزشی بعثت تهران از روز گذشته آغاز شده بود که سیستان و بلوچستان مطابق برنامه باید در پنج دیدار به مصاف حریفان خود می رفت.

وی افزود: بانوان استان که از آمادگی بالایی برخوردار بودند توانستند با هوشیاری بیشترین امتیازها را به خود اختصاص داده و بالاتر از دیگر حریفان گردن آویز طلا را تصاحب کنند.

مدیرکل تربیت بدنی سیستان و بلوچستان گفت: نماینده استان در آخرین دیدار خود امروز به مصاف نماینده پایتخت ایران رفت که در نهایت در بازی برابر و نفس گیر توانست با امتیاز ۲۸ بر ۲۷ پیروز و قهرمان شود.

وی یاد آور شد: تیم کبدی سیستان و بلوچستان به همت سرمربی جوان و آینده دارش خانم یاری مقدم طی یکماه گذشته اردوهای سنگین و فشرده ای رو برگزار کرد که حاصل آن همه زحمت را امروز به خوبی دیدیم.

ثوری از برنامه ویژه تربیت بدنی برای سرمایه گذاری بر رشته های ورزشی مدال آور تاکید کرد: مطابق برنامه ریزی های کمیته ویژه نظارت بر عملکرد هیات های ورزشی در استان تشکیل شده که تا پایان سال با پایش و بررسی تیم ها مدال آور و دارای پتانسیل را در قاب علمی ارایه می دهد.

کد خبر 2486903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha