۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۵۹

گزارش تحلیلی - خبری مهر؛

برنامه دو ساله مشکوک درخشان/ مسئولانی که از فردای خود خبر ندارند!

برنامه دو ساله مشکوک درخشان/ مسئولانی که از فردای خود خبر ندارند!

پرسپولیس در شرایطی برابر پدیده به پیروزی رسید که ابهاماتی در مورد مطرح شدن برنامه دو ساله درخشان وجود دارد. مشخص نیست مسئولانی که از فردای خود خبر ندارند چطور از درخشان برنامه دو ساله خواسته‌اند!

به گزارش خبرنگار مهر، درخشان در پرسپولیس ماندگار شد البته نه آنطور که خوردبین و خود درخشان می گویند بلکه فعلا در این تیم ماندگار شد تا همه فرصت داشته باشند تا اندکی دیگر فکر کنند. البته طاهری نایب رئیس هیات مدیره ارائه این برنامه را رد کرده است.

نکته اما اینجاست که محمود خوردبین اعلام کرد درخشان برنامه دو ساله داده است! این اعلام از آن جهت بسیار عجیب بود که پرسپولیس در بهمن ماه به مزایده نهایی گذاشته می‌شود و احتمالا واگذار می‌شود حتی اگر در بهمن ماه به هر دلیلی واگذار نشود قیمت پایین می آید و دوباره این اتفاق رخ می دهد چرا که دولت موظف به خصوصی سازی است و چندان تمایلی برای حفظ این تیم ندارد.

اگر به این نکات دقت کنیم متوجه می شویم که چه درخشان برنامه دو ساله داده باشد و چه هیات مدیره آن را پذیرفته باشد یا نه فرقی نمی کند، مهم این است که صاحب این پرسپولیس برای سال بعد فرد دیگری است نه این هیات مدیره که امروز برنامه دوساله درخشان را گرفته و به درخشان باز هم فرصت داده است! در واقع بقیه حرفها نمایشی است برای آرام کردن فضای ورزشگاه‌ها.

سعی برای ایجاد آرامش
واقعیت اما چیست؟ هیات مدیره پرسپولیس و به ویژه محمود خوردبین با این همه سال حضور در ورزش می داند که تنها اگر بازیکنان پرسپولیس و البته هواداران به این نتیجه برسند که درخشان بازی به بازی قراردادش با پرسپولیس تمدید می شود هرگز پشت او نخواهند بود و احتمال شکست برای درخشان و پرسپولیس هر روز بالاتر می رود در نتیجه باقی حرفها برای تولید فضایی مناسب برای درخشان است البته از مسیری نخ نما شده و قدیمی.

کارنامه نامناسب برای برنامه دو ساله
به طور کلی باید تاکید کرد که درخشان برای آنکه برنامه دو ساله به هیات مدیره پرسپولیس بدهد و آن هیات مدیره آن را بررسی کند فاقد کارنامه مناسب است. حمید درخشان حتی پیش از ورود به پرسپولیس هم کارنامه موفقی نداشت و در داماش و شاهین بوشهر و ... موفق نشان نداده بود و آن روز تنها با تکیه بر کارنامه 20 سال قبلش در پرسپولیس بود که پا به این تیم گذاشت.

اما امروز در کارنامه او تنها یک پیروزی در دربی است که می درخشد و یک پیروزی برابر پدیده و نه هیچ نکته واقعا مثبت دیگری. در نتیجه گرفتن برنامه دو ساله یا به کل کار غلطی بوده یا اصلا رخ نداده است و درخشان تنها با اتکا به نزدیکی واگذاری پرسپولیس است که فعلا در این تیم ماندگار شده است.

مسئولانی که از فردای خود خبر ندارند!
اعضای هیات مدیره و مسئولان باشگاه پرسپولیس در شرایطی از حمید درخشان برنامه دو ساله خواسته اند که با توجه به مطرح شدن بحث واگذاری این باشگاه، آنها از فردای خود هم خبر ندارند که هستند یا نه؟ در این شرایط مشخص نیست آنها بر چه اساسی از سرمربی خود که نتایج قابل قبولی هم کسب نکرده برنامه دو ساله خواسته اند؟

کد خبر 2490990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • پرویز ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
      0 0
      درخشان تنها با اتکا به نزدیکی واگذاری پرسپولیس است که فعلا در این تیم ماندگار شده است. ,و همچنین با توجه به واگذاری های اینچنینی (حال نمی گوییم جایجایی های مالی آنچنانی که در پشت پرده انجام می شود)، کسی باید مربی باشد تا تیم را به افتضاح بکشد تا قیمت پایین تر بیایید.درخشان هم سابقه درخشان بازیگری خود را زیر سوال برده و هم تیمی که بسیاری برای هر باخت اشک ها می ریزند
    • هومن ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
      0 0
      سلام ، درخشان و امثال درخشان فقط بازيگران خوبي بودند و نه مربي يا سرمربي ، آنان در اين فوتبال پيچيده فقط با ارتباطات به اين عنوان دست پيداكرده اند. لازم به ذكر است عيار مربيان ايراني فقط در بازيهاي بين المللي سنجيده ميشود ، اگر توانستند از پس تيمهاي ليگ آسيايي برآيند ميتوان گفت داراي دانش خوب فوتبال هستند در غير اينصورت هيچ اعتمادي به آنان نيست .