۱۱ اسفند ۱۳۹۳، ۹:۱۷

تا ساعاتی دیگر؛

اختتامیه مسابقات سراسری قرآن با پیام آیت‌الله سبحانی برگزارمی‎شود

اختتامیه مسابقات سراسری قرآن با پیام آیت‌الله سبحانی برگزارمی‎شود

اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم صبح امروز با پیام آیت الله سبحانی از مراجع عظام تقلید و سخنرانی رئیس سازمان اوقاف برگزار می‎شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی در نشست خبری با حضور خبرنگاران در مورد مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، گفت: این مراسم ساعت ۱۰:۱۵ صبح امروز دوشنبه یازدهم اسفندماه با پیام آیت الله سبحانی، از مراجع عظام تقلید و سخنرانی مهمان ویژه حجت الاسلام علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم به طور زنده از شبکه قرآن و معارف سیما، رادیو قرآن و همچنین از سایت رسمی مسابقات بین المللی قرآن کریم به نشانی www.quraniran.ir پخش خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه نفرات برتر این دوره از مسابقات در مراسم اختتامیه تجلیل خواهند شد، تصریح کرد: پیش بینی شده است با توجه به هماهنگی های به عمل آمده جمعیت قابل ملاحظه ای در مراسم اختتامیه حضور یابد.

وی اضافه کرد : عصر روز یازدهم اسفندماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ همایش علامه طباطبایی و قرآن با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و آیت الله قریشی، مفسر قرآن کریم و صاحب تفسیر «احسن الحدیث» و «قاموس قرآن» در سالن دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز برگزار می شود.

حسینی با بیان اینکه عصر یکشنبه دهم اسفندماه در حاشیه برگزاری رقابتهای فینال این دوره مسابقات از ۳۰ نخبه قرآنی نیروهای مسلح نیروی انتظامی، ارتش و سپاه در رشته های حفظ ، ترتیل و قرائت تقدیر خواهند شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی در زمینه برپایی محافل قرآنی در این دوره مسابقات یک رکورد به ثبت رسیده است، افزود: در این دوره از مسابقات در سر تا سر استان آذربایجان شرقی بیش از ۲۵۰ محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری و قاراین بین المللی کشور برگزار شده است که در نوع خود یک رکورد به شمار می رود..

کد خبر 2509350

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha