۱۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۰۰

زارع به مهر خبر داد:

کشف ۲ اسلحه قاچاق توسط ماموران محیط زیست شهرستان مهدیشهر

کشف ۲ اسلحه قاچاق توسط ماموران محیط زیست شهرستان مهدیشهر

مهدیشهر - رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر گفت: ماموران واحد مهدیشهر در چند عملیات مختلف موفق به کشف دو اسلحه غیرمجاز و مقداری گلوله شدند.

عباس زارع در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح عملیات های کشف اسلحه های غیرمجاز شکاری در مهدیشهر اظهار داشت: در مورد اول ماموران اجرایی واحد محیط بانی صیدوا در حین گشت و کنترل منطقه با یک دستگاه خودروی پاترول سفید رنگ دو درب که خارج از جاده اصلی و در سینه کش کوه پارک بوده و درب آن باز و سوئیچ برروی آن بوده است برخورد و طی هماهنگی لازم با فرماندهی نیروی انتظامی شهمیرزاد و اعزام عوامل نیروی انتظامی به محل مذکور و در پی بازدید از خودرو موفق به کشف تعداد یک قبضه اسلحه کلاشینکف برروی صندلی شاگرد، یک تیر فشنگ جنگی، یک تیغه خشاب و سرنیزه مربوط به سلاح شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به عدم حضور سرنشینان خودرو، طی استعلامات صورت گرفته به وسیله عوامل نیروی انتظامی مالک خودرو شناسایی و پرونده مذکور نیز برای رسیدگی و اقدامات بعدی به عوامل نیروی انتظامی سپرده شد.

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر ادامه داد: در مورد دوم محیط بانان منطقه در حین گشت و کنترل و با ایجاد پست ایست و بازرسی از خودروها و افراد مشکوک به شکار غیر مجاز، در منطقه حفاظت شده پرور، موفق به کشف یک قبضه اسلحه گلوله زنی غیر مجاز و فاقد جواز حمل سلاح شدند که در ادامه ماموران حفاظت محیط زیست مهدیشهر متخلف را برای تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل دادند.

زارع در پایان از فرماندهی و عوامل نیروی انتظامی شهمیرزاد و همکاری همه جانبه دادستان شهرستان مهدیشهر با محیط زیست و صدور مجوز های لازم برای محیط بانان این شهرستان برای بازرسی خودروهای مشکوک در منطقه حفاظت شده پرور تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 2529199

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha