۲۵ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰

در چهارمحال و بختیاری،

مقدمات ثبت نام اعتکاف اندیشیده شده است/آغاز ثبت نام از ۳۱ فروردین

مقدمات ثبت نام اعتکاف اندیشیده شده است/آغاز ثبت نام از ۳۱ فروردین

شهرکرد - مقدمات ثبت نام اعتکاف در چهارمحال و بختیاری اندیشیده شده است و ثبت نام برای حضور در مراسم اعتکاف در مساجد و حسینه های این استان از ۳۱ فروردین ماه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، برگزاری مراسم اعتکاف در پیش رو است و بسیاری از مومنان در انتظار رسیدن زمان مراسم اعتکاف هستند تا با حضور در مساجد و خلوت کردن به عبادت بپردازند.

در استان چهارمحال و بختیاری نیز مسئولان مربوطه در حال اتخاذ تدابیر ویژه و برنامه ریزی برای برگزاری مراسم اعتکاف هستند.

سال گذشته با برنامه ریزی ها مناسب از سوی ارگان های مربوطه تعداد قابل توجه ای از مردم در مراسم اعتکاف شرکت کردند و معتکفین رضایت بالایی از نحوه برگزاری مراسم اعتکاف سال گذشته داشتند.

هم اکنون مقدمات ثبت نام اعتکاف در چهارمحال و بختیاری اندیشیده شده است و ثبت نام برای حضور در مراسم اعتکاف امسال در مساجد و حسینیه های این استان از ۳۱ فروردین ماه آغاز می شود.

علاقه مندان می توانند برای حضور در مراسم اعتکاف به سامانه ثبت نام مراجعه و ثبت نام کنند.

ثبت نام یکپارچه اعتکاف در تمام مساجد از روز دوشنبه ۳۱ فروردین ماه جاری آغاز شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مقدمات ثبت نام اعتکاف در چهارمحال و بختیاری اندیشیده شده است.

حجت الاسلام رحمت الله اروجی با اشاره به اینکه مقدمات ثبت نام اعتکاف در چهارمحال و بختیاری اندیشیده شده، اظهار داشت: ستادهای برگزاری اعتکاف تشکیل شده  و تمام برنامه ریزی ها برای انجام مراسم رضایت بخش اعتکاف برای مردم در حال انجام است.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه ثبت نام جامع اعتکاف در سطح استان، اظهار داشت: این سامانه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مسئولانی استانی رو نمایی شده است.

اعتکاف رضویون

حجت الاسلام رحمت الله اروجی ادامه داد: مصوب شده که ثبت نام یکپارچه اعتکاف در تمام مساجد از روز دوشنبه ۳۱ فروردین ماه جاری در این استان آغاز شود.

وی گفت: زمان ثبت نام از ساعت هشت صبح آغاز می شود.

حجت الاسلام رحمت الله اروجی اظهار داشت: تمام علاقه مندانی که می خواهند در مراسم اعتکاف امسال حضور داشته باشند باید در این سامانه ثبت نام کنند.

 بیش از ۹ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری در سال گذشته معتکف شدند

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری نیز در این خصوص به خبرنگار مهر با اشاره به رشد ۴۷ درصدی معتکفین استان در سال گذشته نسبت به سال قبل، اظهار داشت:  در سال گذشته ۹ هزار و ۲۸۴ معتکف در سطح استان در سال گذشته داشتیم که که هفت هزار و ۷۱۲ نفز آن خواهر بودند ویک هزار و ۵۷۲ نفر برادر بودند.

حجت الاسلام سید محمد میربد ادامه داد: هم اکنون برنامه ریزی ها ویژه برای برگزاری مراسم اعتکاف امسال انجام شده است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: مساجد برگزاری مراسم اعتکاف مشخص شده اند و  مساجد در حال آماده شدن برای برگزاری مراسم هستند.

کد خبر 2533964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha