۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۶:۱۰

با حضور در غرفه نشر چشمه؛

جشن امضای ترجمه فردوسی پور امروز برگزار می شود

جشن امضای ترجمه فردوسی پور امروز برگزار می شود

مراسم جشن امضای کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» با ترجمه عادل فردوسی پور، امروز شنبه ۱۹ اردیبهشت با حضور وی در غرفه نشر چشمه واقع در نمایشگاه کتاب تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این کتاب اثری در حوزه روان‌شناسی فردی و مدیریت است و یکی از پرفروش‌ترین آثار چند ساله‌ گذشته به شمار می‌آید. نویسنده‌ این کتاب رولف دوبلی‌ با این اثر به صدر جدول پرفروش‌های آثار روان‌شناسی و مدیریت زندگی در بازار بین المللی کتاب، صعود کرده است.

«هنر شفاف‌اندیشیدن» با ۳۳۵ صفحه در ۹۹ فصل تدوین شده‌ است. هر کدام از فصول کتاب به یکی از معضلات همه‌گیر در حیطه‌ زندگی فردی و اجتماعی اشخاص مربوط است و راه‌کارهایی برای برون‌رفت از آن را پیشنهاد می دهد. در ترجمه‌ این کتاب دو مترجم جوان دیگر با نام های علی شهروزستوده و بهزاد توکلی نیشابور نیز با فردوسی‌پور همکاری کرده‌اند.  فردوسی‌پور پیش از این کتاب «فوتبال علیه دشمن» را از سایمون کوپر ترجمه و به همت همین ناشر منتشر کرده بود که این کتاب تاکنون ۵ بار تجدید چاپ شده‌است. ‌

این کتاب دومین ترجمه ای است که نشر چشمه از فردوسی پور چاپ می کند و همچنین سومین اثر مکتوب این گزارشگر فوتبال است.

عادل فردوسی پور روزهای امروز شنبه ۱۹ و یکشنبه ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۱۳ در غرفه نشر چشمه واقع در انتهای راهروی ۳۱، غرفه‌ شماره ۵۰  شبستان مصلی امام خمینی(ره) حضور خواهد داشت. اما ساعت حضور او در روز یکشنبه هنوز قطعی نشده است.

کد خبر 2572673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha