۳ شهریور ۱۳۹۴، ۹:۰۶

همپوشانی زمان جشنواره‌های یاس و نوجوانان/ یاس منتظر تغییر باشد

همپوشانی زمان جشنواره‌های یاس و نوجوانان/ یاس منتظر تغییر باشد

در حالی جشنواره فیلم‌های نوجوانان زمان برپایی خود را چهارم تا هشتم مهرماه اعلام کرده که جشنواره «یاس» نیز از ۱ تا ۶ مهر ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی تاریخ برگزاری جشنواره فیلم های نوجوانان در همدان ۴ تا ۸ مهر ماه اعلام شده است که جشنواره فیلم‌های ویدیویی «یاس» یکی دیگر از جشنواره‌های زیرمجموعه سازمان سینمایی نیز از تاریخ ۱ تا ۶ مهر ماه در استان مازندران برگزار می شود و این تقویم اعلام شده حاکی از آن است که دو روز از این دو جشنواره همپوشانی دارد.

امسال برای نخستین‌بار جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دو بخش «کودکان» و «نوجوانان» تفکیک شده و قرار است سالجاری بخش نوجوانان در همدان و سال آینده بخش کودکان در اصفهان برگزار شود.

گرچه چندین ماه قبل و پیش از این تغییرات اعلام شده بود اصفهان میزبان جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان است ولی تغییر شهردار اصفهان باعث شد که امور جشنواره دچار خلل شود و پس از مدتی مسئولان همدان اعلام آمادگی کردند تا میزبان جشنواره باشند و حتی گزینه‌ای مثل تهران نیز مطرح شد. پس از چند هفته رایزنی در نهایت باز هم مسئولان اصفهان در جلساتی با مسئولان سازمان سینمایی و بنیاد فارابی اعلام کردند میزبان جشنواره خواهند شد ولی در این فاصله تصمیمات جدیدی برای جشنواره گرفته شد و با تفکیک آن به دو گروه سنی کودکان و نوجوانان مکان برپایی آن نیز دچار تغییر و تحول شد.

و اما در جدیدترین خبرها به نظر می‌رسد تداخل زمانی دو جشنواره زیرمجموعه سازمان سینمایی رخ داده است و باید دید آیا دو جشنواره فیلم «یاس» و «نوجوانان» در یک زمان برگزار می شود و یا این احتمال وجود دارد که تاریخ برگزاری جشنواره فیلم «یاس» با تغییر همراه باشد که با توجه به شرایط به نظر می‌رسد گزینه دوم محقق می‌شود.

کد خبر 2894336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha