۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۳:۲۰

در گفتگو با مهر عنوان شد:

آب به ۳ روستای پلدختر نرسید/ مردم برای خرید انشعاب اقدام کنند

آب به ۳ روستای پلدختر نرسید/ مردم برای خرید انشعاب اقدام کنند

پلدختر- طرح آبرسانی به سه روستای بخش مرکزی از توابع شهرستان پلدختر که قرار بود در هفته دولت امسال به بهره برداری برسد نافرجام ماند.

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان پلدختر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: سه روستای شمال شهرستان پلدختر شامل بابا بهرام، دراشکفت و محمد نظری با ۵۵ خانوار و ۲۶۰ نفر جمعیت با تانکر سیار آبرسانی می شوند.

حمید بهاروند افزود: شرکت آب و فاضلاب روستایی این شهرستان در سال ۹۳ با هزینه کرد حدود ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات خشکسالی برای ساخت ایستگاه پمپاژ و دو باب مخزن و هفت کیلومتر خط انتقال و شبکه داخلی اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: برای آبرسانی به این روستاها هشت کیلومتر خط انتقال از راههای صعب العبور احداث و از آب چشمه کوثر تامین شده و ساخت ایستگاه پمپاژ و دو باب مخزن ۳۰ و ۲۰ متر مکعبی و چندین حوضچه و شیر آلات صورت گرفته است.

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان پلدختر گفت: این طرح قرار شد در هفته دولت امسال به بهره برداری برسد ولی به علت عدم کنتورگذاری و اخذ امتیاز توسط مردم به دهه فجر موکول شد.

وی بیان کرد: در صورتی که اهالی این سه روستا اقدام به دریافت حق امتیاز کنند به زودی طرح آبرسانی افتتاح می شود و مشکل آب آشامیدنی آنها رفع خواهد شد.

بهاروند افزود: امیدواریم به زودی مشکل آب آشامیدنی این روستاها رفع شود و از مردم این روستاها انتظار داریم اقدام به خرید انشعاب کنند تا از آب آشامیدنی بهداشتی برخوردار شوند.

مدیر آب و فاضلاب روستایی پلدختر، گسترش خدمات آب و فاضلاب در مناطق روستایی شهرستان را در گرو پرداخت به موقع قبض آب بها دانست و از مردم و اهالی روستاها و مشترکان خواست با پرداخت به موقع قبض آب بها و مصرف بهینه آب و رعایت الگوی مصرف، این شرکت را در خدمات رسانی بهتر یاری کنند.

کد خبر 2912269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha