۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۶:۱۰

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبیک:

نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان روستای زیاران افتتاح ‌شد

نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان روستای زیاران افتتاح ‌شد

آبیک- نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان روستای زیاران در نگارخانه فرهنگسرای آبیک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه مشترک خوشنویسی، نگار‌گری و معرق کاری هنرمندان روستای زیاران و آبیک، عصر چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان شهرستان آبیک در نگارخانه فرهنگسرای آبیک افتتاح ‌شد.

محمد علیمحمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: هنر خوشنویسی در بین جوانان شهرستان آبیک به ویژه مردم هنرمند و هنردوست روستای زیاران بسیار مورد توجه است و این مهم سبب شده خوشنویسان زیادی از این خطه به جامعه هنر استان معرفی شوند.

علیمحمدی، توسعه زیرساخت‌ها را برای پاسخگویی به نیاز هنرمندان زیارانی ضروری دانست و افزود: امروز روستای زیاران نیاز به فضایی در شأن هنرمندان این خطه دارد که امیدواریم به زودی با افتتاح خانه فرهنگ زیاران این مهم پس از سال‌ها محقق ‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک توسعه زیرساخت‌ها را یکی از عوامل مهم در افزایش اشتیاق جوانان به هنر دانست و تأکید کرد: جوانان بسیار زیادی در زیاران علاقه‌مند هستند که به عرصه هنر وارد شوند اما به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌ها این امکان برای آن‌ها وجود ندارد و با افتتاح خانه فرهنگ شرایط برای ورود بیشتر علاقه مندان به عرصه هنر فراهم می‌شود.

در این نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمندان زیاران و آبیک و تابلوهای نگارگری و تعدادی نیز آثار معرق کاری به مدت یک هفته به نمایش گذاشته شده است.

 

کد خبر 2917435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha