۲ مهر ۱۳۹۴، ۹:۱۵

شهرام شاه حسینی به مهر گفت:

«ان شاءالله» تم جستجو دارد/ حضور یک بازیگر خارجی

«ان شاءالله» تم جستجو دارد/ حضور یک بازیگر خارجی

شهرام شاه حسینی بیان کرد فیلم سینمایی «ان شاءالله» با یک بازیگر خارجی جلوی دوربین می رود.

شهرام شاه حسینی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه فیلمنامه «ان شاءلله» توسط پرویز شهبازی نوشته شده است، گفت: برای درخواست پروانه ساخت فیلم سینمایی «ان شاءالله» منتظر بودم تا پرویز شهبازی از سفر بازگردد و یک جلسه گفتگوی نهایی برای فیلمنامه با هم داشته باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پرویز شهبازی از سفر بازگشته است، بلافاصله بعد از کسب اجازه از پرویز شهبازی برای ساخت «ان شاءلله» و بعد از به توافق رسیدن با تهیه کننده مورد نظر، درخواست پروانه ساخت این فیلم را ارائه می دهم.

کارگردان فیلم سینمایی «خانه دختر» بیان کرد: «ان شاءالله» به دلیل نوع قصه ای که دارد از جمله پروژه هایی است که باید زمان کافی برای ساخت آن در نظر گرفت. این فیلم براساس داستان، نیازمند یک بازیگر خارجی است به همین دلیل ساخت این فیلم را با صبر و تحمل دنبال می کنم.

شاه حسینی درباره داستان این فیلم گفت: «ان شاءالله» یک اثر سینمایی با تم «جستجو» است و نمی توان آن را مانند دیگر آثار من صرفا یک فیلم اجتماعی دانست، اما به هرحال مسائل اجتماعی و سیاسی روز کشور نیز در آن لحاظ شده است.

پیش از این قرار بود، شهرام شاه حسینی فیلم سینمایی «پنجاه کیلو آلبالو» را جلوی دوربین ببرد که از ساخت این فیلم سینمایی انصراف داد.

کد خبر 2922792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha