۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۸

در روز دوم ماه محرم؛

تجمع بزرگ «لبیک یا حسین(ع)» در کرج برگزار می‌شود

تجمع بزرگ «لبیک یا حسین(ع)» در کرج برگزار می‌شود

کرج - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: تجمع بزرگ لبیک یاحسین(ع) روز دوم ماه محرم در امامزاده حسن(ع) این شهرستان کرج برپا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صالحی صبح امروز، دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه ماه محرم ایام ویژه و خاصی است، اظهار کرد: ایام ماه محرم فرصت مناسبی برای به وجود آمدن شور حسینی و تبدیل شدن به شعور حسینی است.

صالحی با اشاره به اینکه همه برای هر چه باشکوه تر برگزار کردن مراسم ایام محرم مسئول هستیم، گفت: مردم از مراسم های پرشور محرم استقبال می کنند به همین منظور این اداره کل برنامه های ویژه ای در این ایام در دستور کار دارد.

وی برپایی مراسم ویژه شیرخوارگان حسینی در روز دوم ماه محرم در امام زاده حسن(ع) را جزو برنامه های ماه محرم اعلام کرد و گفت: همایش شیرخوارگان حسینی امسال در مصلی کرج برگزار نخواهد شد و همچنین مراسم همایش نوجوانان حسینی با هماهنگی اداره آموزش و پرورش و همچنین با حضور دانش آموزان در جوار امام زادگان استان برگزار خواهد شد.

مدیر کل اداره اوقاف گفت: همایش رهروان زینبی(س) ویژه بانوان در روز ۱۲ ماه محرم، با هماهنگی هیئت مذهبی، بسیج خواهران، حوزه علمیه و دانش آموزان در مکان امامزاده طاهر(ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام صالحی گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورا نماز ظهر و مراسم عزاداری امام سجاد(ع) و شام غریبان در همه امامزاده های استان برگزار می شود.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان البرز در پایان افزود: تعداد ۳۰ مبلغ دینی از حوزه علمیه برای اجرای برنامه های این ایام ما را همراهی می کنند و اداره اوقاف تا پایان ماه صفر برنامه های عزاداری مختلف خواهد داشت.

کد خبر 2938562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha