۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۹:۳۴

در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال؛

تیم فوتبال «پاس همدان» باز هم باخت/بازگشت قهرمان آسیا به قعر جدول

تیم فوتبال «پاس همدان» باز هم باخت/بازگشت قهرمان آسیا به قعر جدول

همدان- تیم فوتبال پاس همدان در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال با نتیجه ۲ بر یک برابر گل گهر سیرجان شکست خورد تا قهرمان آسیا دوباره به قعر جدول لیگ دسته اول فوتبال بازگردد.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: لیگ دسته اول فوتبال امروز با انجام ۹ بازی در شهرهای مختلف کشورمان وارد هفته دهم خود شد که در این هفته تنها نماینده فوتبال همدان باز هم در ادامه روند ناکامی‌های خود در لیگ دسته اول فوتبال شکستی دیگر را این بار برابر نماینده سیرجان در کارنامه ثبت کرد.

پاسی‌ها امروز میهمان گل‌گهر سیرجان بودند که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک این بازی را واگذار کردند.

نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسید اما در نیمه دوم در دقایق ۴۸ و ۵۶ اسماعیل کیانی موفق شد دروازه تیم فوتبال پاس را باز کند و پاسی‌ها توانستند تنها یکی از دو گل خورده را در دقیقه ۹۰ توسط محمود محمدی جبران کنند تا در نهایت چهارمین شکست در کارنامه نماینده لیگ یکی فوتبال همدان ثبت شود.

دفاع پاس حرفی برای گفتن ندارد

نماینده سیرجان که در ۹ بازی گذشته خود تنها موفق به ۳ باز کردن دروازه حریفان خود شده بود در این بازی ۲ بار دروازه تیم فوتبال پاس را باز کرد تا نشان دهد دفاع پاس حرفی برای گفتن ندارد که به طور قطع این نتیجه استاندار همدان را که رئیس هیئت مدیره تیم فوتبال پاس نیز هست آشفته خواهد کرد و دیر یا زود باید منتظر عکس العمل وی به این نتیجه باشیم.

قبل از این دیدار استاندار همدان برای سرمربی تیم فوتبال پاس همدان داوود مهابادی خط و نشان کشیده بود و احتمال برکناری سرمربی پاس با این نتیجه قوت گرفته است.

این روزها حال و روز تیمی که روزگاری قهرمان آسیا بوده است خوب نیست و پاسی‌ها در جدول رده‌بندی حال‌وروز خوشی ندارند و آسمان این تیم ابری است به طوریکه ازیک‌طرف فشار هواداران بر این تیم احساس می‌شود و از سوی دیگر نتایج ناامیدوار کننده پاس صدای استاندار همدان و رئیس هیئت‌مدیره این تیم را نیز درآورده است و اگر روند نتایج پاس به این شکل ادامه پیدا کند به طور قطع اندک هواداران این تیم نیز در همدان قید پاس را به طور کلی خواهند زد.

۱۰ هفته زمانی کمی در فوتبال نیست که به داوود مهابادی داده شده است هرچند که باید گفت مهابادی در فصل گذشته هم سرمربی این تیم بوده و شناخت بسیار خوبی از جو فوتبال همدان دارد و هیچ توجیهی از مهابادی برای این نتایج قابل قبول نیست.

فصل گذشته نیز مهابادی در بهترین شرایط مالی و اوضاع و احوال پاس در چند سال گذشته نتوانست انتظارات فوتبال دوستانی همدانی را برآورده کند و باید گفت پاس نیاز به تفکر جدید دارد و مهابادی در فصل گذشته تمام داشته‌های خود را رو کرده است.

پاس از آخر در رتبه اول قرار دارد

پاس با این باخت به تنهایی با ۷ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال قرار گرفت و حالا در فضاهای مجازی فوتبال دوستان با سر و ته کردن جدول و گفتن جمله اینکه پاس از آخر در رتبه اول قرار دارد وضعیت این تیم را به سخره گرفته‌اند.

حالا زمان این فرا رسیده است که استاندار همدان وارد عمل شود و فکری برای حال و روز تنها نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته اول فوتبال کند.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پاس همدان در هفته یازدهم دوشنبه ۲۷ مهر ماه در ورزشگاه شهدای قدس همدان میزبان تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان است.

کد خبر 2939158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • همدانی ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
      0 0
      مشکل این تیم فقط بد شانسی در گرفتن نتیجه است ! همین و بس
    • عرفان امامی ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
      0 0
      مشکل پاس همدان اینکه بازیکنانش به جزبعضی هاشون با پارتی بازی اومدن تو تیم...