۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۴۸

انتشار یک کتاب علمی کودکانه؛

راز کندی حلزون‌ها در چیست؟

راز کندی حلزون‌ها در چیست؟

«کشف بزرگ حلزون»، دومین کتاب سپولودا از سوی مجموعه کتاب‌های دارکوب منتشر شد تا کودکان سال‌های پایانی دبستان و نوجوان‌ها را با راز کندی حلزون‌ها آشنا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، «کشف بزرگ حلزون» روایتی است از قهرمانی‌های حلزون کوچکی که یک روز موفق می‌شود اهمیت آهسته‌ راه‌ رفتن را کشف کند. کشفی که برای او و هم‌قطارانش به این آسانی‌ها به دست نمی‌آید.

ماجرا از این قرار است، حلزونی که یک‌روز نیا به اندازه یک چمنزار کوچک برایش معنا داشت، به‌زودی برای کشف دنیای واقعی پا در مسیری می‌گذارد که از او یک دلاور می‌سازد. لویس سپولودا داستان‌نویس مشهور شیلیایی یک‌روز که دنبال جوابی برای سوال نوة کوچکش بود به این داستان رسید: راستی حلزون‌ها چرا این‌قدر آهسته می‌روند؟

لوئیس سپولودا را در ایران با «پیرمردی که داستان‌های عاشقانه می‌خواند» می‌شناسیم و این دومین کتاب او در ایران است. کتاب «کشف بزر حلزون» در 1100 نسخه و به قیمت 10 هزار تومان منتشر کرده است.

محیا کربلایی، داستان سپولودا را به فارسی برگردانده. این ترجمه ساده و روان است و به راحتی با مخاطب نوجوان ارتباط برقرار می‌کند. این داستان از سوی مجموعه کتاب‌های دارکوب، یکی از زیرمجموعه‌های انتشارات دنیای اقتصاد، منتشر شده است.

کتاب‌های دارکوب برای گروه‌های سنی خردسال، کودک و نوجوان و در قالب آموزش مفاهیم زندگی، داستان و سرگرمی منتشر می‌شود. هدف انتشار این کتاب‌ها و کتاب‌های دیگری که انتشار آنها ماه آینده آغاز می‌شود، بارور کردن تخیل کودکان و گشودن پنجره‌ای به سوی صلح، نوع‌دوستی، پاسداری از محیط زیست، و سرانجام آموزش مسئولیت اجتماعی و دانش اقتصادی است.

کد خبر 2998540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha