۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۲۵

در مسابقات فوتسال لیگ بزرگسالان کشور رقم خورد؛

پیروزی پرگل تیم فوتسال آرش نوین قم برابر نماینده فارس

پیروزی پرگل تیم فوتسال آرش نوین قم برابر نماینده فارس

قم - مدیر تیم فوتسال آرش نوین قم گفت: تیم فوتسال آرش نوین قم در سومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات فوتسال لیگ بزرگسالان کشور برابر نماینده فارس به برتری دست پیدا کرد.

علی مسعودی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: دور گروهی مسابقات فوتسال لیگ بزرگسالان کشور که حکم مسابقات انتخابی لیگ دسته دوم فوتسال ایران را دارد و با حضور قهرمانان استان‌ها برگزار می‌شود روز پنج‌شنبه در همدان دنبال شد و نماینده قم پس از یک تساوی و یک شکست، سومین بازی خود را با برد پشت سر گذاشت.

وی افزود: تیم فوتسال آرش نوین قم نماینده استان در این رقابت‌ها به شمار می‌رود که مسابقات خود را برابر ۶ تیم دیگر برگزار می‌کند و در صورت کسب عنوان اول یا دوم گروه خود به مرحله دوم صعود می‌کند و با توجه به نتایج این تیم، شانس صعود هنوز برای این تیم باقی است.

مدیر تیم فوتسال آرش نوین قم گفت: سومین دیدار تیم آرش نوین در همدان برابر تیم فوتسال میعاد اقلید از استان فارس برگزار شد که در این بازی تیم آرش نوین با ارائه یک بازی بر‌تر توانست ۱۰ بر ۲ حریف خود را شکست داده و ضمن کسب ۳ امتیاز این بازی، وضعیت خود از نظر تفاضل گل را نیز بهبود بخشد.

مسعودی بیان داشت: برای تیم آرش نوین قم در دیدار برابر میعاد اقلید، محمد قدیمی، احمد قرنی، امیرحسین مرادخانی و سیدحسین رضوی هر کدام ۲ گل و محمد عالی و مهدی عندلیبی هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

وی عنوان کرد: نخستین دیدار تیم آرش نوین برابر تیم فوتسال پیام ولیعصر اراک برگزار شد که این بازی با شکست ۵ بر یک تیم آرش نوین ایرانیان قم همراه بود اما دومین بازی نماینده قم برابر تیم کفش لوکس تبریز برگزار شد که نتیجه نهایی آن تساوی یک بر یک بود.

مدیر تیم فوتسال آرش نوین قم تصریح کرد: تیم آرش نوین ایرانیان قم در چهارمین دیدار خود در این مسابقات امروز رودرروی تیم بیمه آسیا بیله سوار قرار می‌گیرد و در صورت کسب پیروزی امیدهای خود را صعود به مرحله بعد را زنده نگه می‌دارد.

کد خبر 3617521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha