۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۳۸

هنرمند پیشکسوت عکاسی میراث فرهنگی درگذشت

هنرمند پیشکسوت عکاسی میراث فرهنگی درگذشت

مدیر امور فرهنگی و ارتباطات اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان از درگذشت «هدایت الله گلزاد» هنرمند پیشکسوت حوزه عکاسی میراث فرهنگی اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، شهرام امیری با اعلام این مطلب افزود: صبح امروز مرحوم «هدایت الله گلزاد» پس از تحمل یک دوره بیماری سخت و در دومین روز از ماه مبارک رمضان جان به جان آفرین تسلیم و به دیدار معبود خویش شتافت.

وی افزود: هدایت الله گلزاد در بیش از ۳۰ سال فعالیت فرهنگی و هنری خود تصاویر ماندگار و جاودان از آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی ایران به ویژه استان اصفهان به ثبت رساند.

امیری تأکید کرد: مرحوم گلزاد در طول فعالیت های هنری خود توانست نمایشگاههای متعددی از آثار عکاسی خود با موضوع میراث فرهنگقشی بر پا نماید، همچنین وی با حضور در انجمن های دوستدار میراث فرهنگی استان اصفهان نقش مهمی در ضبط و ثبت، معرفی و نگهداری این آثار ایفا کرد.

امیری تصریح کرد: مرحوم گلزاد همچنین در ایام فعالیت های فرهنگی، هنری خود دستی در چاپ کتابهای معرفی آثار تاریخی اصفهان و همچنین معرفی صنایع دستی اصفهان به عنوان دومین شهر جهانی صنایع دستی داشت و موفق به چاپ تعدادی از آثار خود شد.

کد خبر 3680957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha