۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱

احسان بیگلری به مهر گفت:

«برادرم خسرو» نمی‌تواند همزمان با «فروشنده» اکران شود

«برادرم خسرو» نمی‌تواند همزمان با «فروشنده» اکران شود

به گفته احسان بیگلری کارگردان فیلم «برادرم خسرو»، زمان اکران این اثر بستگی به زمانی دارد که فیلم «فروشنده» روی پرده می‌رود زیرا بازیگر نقش اول هر دو فیلم شهاب حسینی است.

احسان بیگلری کارگردان فیلم سینمایی «بردارم خسرو» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به زمان اکران این اثر سینمایی گفت: در تلاش هستیم اکران دوم عید فطر را برای «برادرم خسرو» بگیریم اما همه چیز برای اکران این فیلم بستگی به زمان اکران «فروشنده» اصغر فرهادی دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بازیگر نقش اول مرد هر دو فیلم «فروشنده» و «برادرم خسرو» شهاب حسینی است به همین دلیل نمی توان این دو فیلم را همزمان در سینماهای کشور اکران کرد.

این کارگردان تاکید کرد: ما منتظر هستیم تا اصغر فرهادی زمان اکران فیلم خود در ایران را قطعی کند و اگر «فروشنده» تابستان روی پرده برود ما باید «برادرم خسرو» را پاییز اکران کنیم.

وی بیان کرد: البته با توجه به اینکه این فیلم زودتر ساخته شده است، دوست داریم آن را زودتر هم اکران کنیم. به هرحال شرایط سینما به گونه ای است که همه دوست دارند فیلم فرهادی را اکران کنند. این درحالی است که «فروشنده» هر زمان هم اکران شود، از فروش خوبی برخوردار می شود.

کارگردان «برادرم خسرو» ادامه داد: اکران دوم عید فطر می تواند فرصت مناسبی برای کارگردانی مانند من باشد که اولین اثر سینمایی خود را روی پرده می برد زیرا فیلمسازان جوان نیازمند حمایت هستند.

بیگلری در پایان گفت: نسخه اکران عمومی «برادرم خسرو» همان نسخه ای است که در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شده است و این فیلم بدون هیچ تغییری روی پرده می رود.

کد خبر 3681063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha