۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۳۳

جزییات دستگیری قاتل بی رحم زنجانی/اعترافات وحشتناک متهم

جزییات دستگیری قاتل بی رحم زنجانی/اعترافات وحشتناک متهم

مرد جوانی که با انگیزه لذت بردن از جنایت، با همدستی دوستش نوجوان ۱۷ ساله ای را به قتل رسانده بود پس از نخستین قتل با تیزهوشی پلیس به دام افتاد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ۲۱ تیرماه امسال مأموران پلیس زنجان در جریان ناپدیدشدن نوجوان ۱۷ساله‌ای به نام محمدامین قرار گرفتند.

با اعلام خبر گم شدن نوجوان ۱۷ ساله بلافاصله تحقیقات از خانواده فقدانی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت. پدر محمد امین به ماموران گفت: پسرم  برای دیدن یکی از دوستانش از خانه خارج شده اما پس از آن موبایلش خاموش شده و دیگر به خانه برنگشته است و از او خبری نداریم. 

با ثبت اظهارات پدر نوجوان مفقود شده از آنجایی که فقدان وی مشکوک به نظر می رسید، تحقیقات مأموران برای یافتن ردی از او شروع شد اما با گذشت یک روز، زمانی که سرنخی از وی به‌دست نیامد، پرونده در اختیار پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت.

 با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس آگاهی استان زنجان کارآگاهان فرضیه قتل و آدم ربایی نوجوان ۱۷ ساله را مورد بررسی قرار دادند.

کارآگاهان برای پی بردن به حقیقت، به شناسایی نوجوان ۱۷ساله‌ای پرداختند که آخرین بار محمدامین برای دیدن او از خانه خارج شده بود. این تحقیقات در نهایت آنها را به جوانی ۳۲ساله و نوجوانی ۱۷ساله رساند که در ناپدید شدن محمدامین نقش داشتند. متهمان در یک عملیات ضربتی در زنجان دستگیر شدند و با اعترافات آنها، نقشه هولناکی که جوان ۳۲ساله برای قتل‌ محمدامین و قتل‌های سریالی کشیده بود، برملا شد.

این مرد در اعترافاتش گفت: از مدتی قبل به فکر قتل‌های سریالی افتادم. کنجکاو بودم که لحظه مرگ یک نفر را ببینم و احساس می‌کردم که از این کار لذت می‌برم. برای اجرای نقشه‌ام نیاز به یک همدست داشتم. نوجوان ۱۷ساله‌ای را از قبل می‌شناختم و سراغش رفتم و با حرف‌هایم راضی‌اش کردم که با من همدست شود. نقشه‌مان این بود که از طریق او، همکلاسی‌هایش یا دیگر پسربچه‌ها را فریب داده و پس از انتقال به محلی خلوت به قتل برسانیم. نخستین طعمه‌مان محمدامین بود. همدستم همکلاسی‌ او بود و روز حادثه‌به بهانه‌ای او را از خانه بیرون کشاند.

وقتی محمدامین به سر قرار آمد، خواستم سوار پرایدم شود تا دوری بزنیم. پس از آن او را به محل جنایت که باغی حوالی آزادراه زنجان- تبریز بود بردیم و طبق نقشه‌ای که در سر داشتم، با ضربات چاقو به قتل رساندیم. بعد هم جسدش را آتش زدیم و همانجا دفنش کردیم. ما قصد داشتیم به قتل‌هایمان ادامه دهیم و من فهرستی از پسربچه‌های دیگر برای ارتکاب قتل‌های سریالی در ذهن داشتم که پیش از عملی کردن نقشه‌ دستگیر شدیم. با اعترافات هولناک مرد جوان و همدستش، کارآگاهان جسد محمدامین را دو روز بعد از زمان ناپدید شدن  در محلی که قاتل و همدستش اعتراف کرده بودند کشف کردند. هر دو متهم پرونده برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی زنجان قرار دارند.

کد خبر 3717196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • آرزو ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
      5 0
      بسم الله نون حروم چه ها که نمی کنه
    • سلیمان ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
      2 0
      اسمی ازقاتلین مشاهده نشده
    • حمید یغمایی ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
      4 0
      خیلی راحت بدون محاکمه. یک تیر خلاص تو مغزش..... و تمام. تا هوسش را به جای دیگر ببرد
    • زنجانی ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
      3 4
      من ساکن زنجان هستم باید تأکید کنم که به هیچ عنوان این جنایت هولناک را تأیید نمی کنم و قبل از این که تو اینترنت این خبر و بخونم تو شهر خبرش پیچیده بود و همه با تأسف از این جنایت یاد می کردند. نمی دانم شغل این قاتل چی بوده یا از چه طبقه اجتماعی بوده است؟ فقط دم می خواستم بدانید که فقر و بیکاری تا چه اندازه تو این شهر بیداد می کنه و اگه این بیکار و عقده ای باشه انتظاری بیشتر از این نمی توان داشت.
    • رها ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
      5 0
      وقتی قاتلین به راحتی رضایت میگیرن وتو تلویزیون یه جوری رفتار میکنن که مظلوم ترین آدمها قاتلان هستن و همه به دنبال کسب رضایت میشن بیشتر از این نمیشه انتظار داشت قتل هم شده لذت قاتل بابای من 5 ساله که تو زندانه والله استرس ما بیشتر از قاتله عین خیالش نیست نمیدونم چند ساله دیگه باید منتظر اعدام باشیم به جای اینکه قاتل و زودتر اعدام کنن تا درس عبرت برا همه باشه متاسفانه هرروز شاهد چند قتل چه کودک چه بزرگ هستیم
    • یک زنجانی دیگر ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
      5 3
      من نیز یک زنجانی دیگر در این شهر خراب شده هستم ..در این شهر بیکاری بیدا میکند ..البته من بالای 40 هستم ..ولی وقتی این خبرهارا می شنوم خیلی متاثر می گردم ..در شهر ما برخلاف سابقه تاریخی بلند از تغییر و افزایش درصد اشتغال -کاهش بیکاری علیرغم گزارشات کذایی مرکز آمار ایران خبری نیست..مشکل اساسی این چنین پرونده های بیشتربایستی در فقر اعتیاد بیکاری و ..جستجو کرد
    • م ش ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
      1 3
      محمد رضا فلاح و اون یکی هم ترابی هست..