۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۱۹

گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

حضور٢٠ ثانیه‌ای کاروان ایران در افتتاحیه/بیشترین زمان برای میزبان

حضور٢٠ ثانیه‌ای کاروان ایران در افتتاحیه/بیشترین زمان برای میزبان

طبق اعلام مسئولین ستاد برگزاری سهم هر کشور از پخش تلویزیونی رژه تیمهای شرکت کننده فقط ٢٠ ثانیه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به ریو، مسئولین ستاد برگزاری بازیهای المپیک ٢٠١٦ ریو امروز زمانبندی رژه ی کشورهای شرکت کننده را به دست اندرکاران کاروانها اعلام کردند.

طبق لیست منتشر شده سهم هر کشور از پخش مستقیم تلویزیونی مراسم رژه به جز چند کشور خاص که تعداد ورزشکارانشان بیش از حد میانگین می باشد از جمله کشور میزبان، حدود بیست ثانیه خواهد بود.

بر اساس این زمانبندی، کاروان ورزشی کشورمان راس ساعت ٢١ و ٣٨ دقیقه و ٤٦ ثانیه( به وقت محلی) وارد ورزشگاه شده و برای بیست ثانیه در معرض دید بیش از سه میلیارد بیننده تلویزیونی این رویداد بزرگ قرار می گیرد.

ملی پوشان کشورمان در این رژه با کت شلوارهای سفید رنگی که روی یقه و آستین‌ها و جیبش از پارچه قرمز و سبز (سه رنگ پرچم مقدس کشورمان) استفاده شده رژه خواهند رفت. بیشترین تایم پخش رژه به کشور میزبان با ٤٤ ثانیه و هلند با ٣٨ ثانیه اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

کد خبر 3732536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha