۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۸:۵۴

شهردار ورامین در گفت و گو با مهر:

بهبود وضعیت حمل و نقل در اولویت مدیریت شهری قرار دارد

بهبود وضعیت حمل و نقل در اولویت مدیریت شهری قرار دارد

ورامین-شهردار ورامین با اشاره به این نکته که گسترش استفاده از حمل و نقل عمومی در منطقه ضروری است، گفت: بهبود وضعیت حمل و نقل در اولویت مدیریت شهری قرار دارد.

علی حیدریان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که ضرورت استفاده شهروندان از حمل و نقل عمومی بیش از گذشته احساس می شود، اظهار داشت: امروز باید فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی در شهر ورامین نهادینه شود.

شهردار ورامین افزود: ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی ورامین با تمامی مشکلات و محدودیت ها در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و تلاش داریم تا وضعیت موجود را نیز بهبود ببخشیم.

وی  با اشاره به این نکته که گسترش استفاده از حمل و نقل عمومی در منطقه ضروری است، گفت: بهبود وضعیت حمل و نقل در اولویت مدیریت شهری قرار دارد.

حیدریان ادامه داد: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار قرار دارد و در این راستا طرح نوسازی تعدادی از تاکسی های شهری آغاز شده و امیدواریم میزان رضایت مندی شهروندان افزایش پیدا کند.

وی عنوان کرد: هرچه میزان استفاده شهروندان از حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند، بدون تردید شاهد کاهش بار ترافیکی و بهبود خدمت رسانی به مردم خواهیم بود.

شهردار ورامین بیان داشت: آماده هستیم تا برای بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی از ظرفیت ها و پتانسیل های نهادها و ارگان های دیگر نیز استفاده کنیم.

کد خبر 3761953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha