۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۲۲:۲۹

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد:

ضرورت برگزاری مجالس علمی مزین به نام علامه طباطبایی

ضرورت برگزاری مجالس علمی مزین به نام علامه طباطبایی

تبریز-نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت برگزاری مجالس علمی مزین به نام علامه طباطبایی تاکید کردوگفت:خدمات علامه طباطبایی به اسلام ایشان را تبدیل به یک امت برای ملت اسلامی کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن مجتهد شبستری شامگاه دوشنبه در دیدار با دست اندرکاران برگزاری همایش ملی اخلاق علم و اخلاق حرفه ای در مکتب علامه طباطبایی، با اشاره به سبقه ی تالیفی و تحقیقی علامه طباطبایی و همت ایشان به برگزاری کلاس های تفسیر و فلسفی متعدد افزود: به برکت تلاش های این عالم وارسته نه تنها جامعه ی اسلامی بلکه بسیاری از جوامع علمی جهان از ژرفای مباحث اسلامی بهره مند شدند.

آیت الله شبستری ضمن تقدیر از اهتمام مسولان به برگزاری این همایش خاطر نشان کرد: برگزاری مجالس علمی مزین به نام علامه طباطبایی مصداق بارز تعظیم شعائر دینی و تجلیل از چهره های شاخص است.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری و دبیر علمی همایش ملی علامه طباطبایی با اشاره به شرکت هزار و ۵۰۰ نفر در همایش برگزار شده در دانشگاه سهند افزود: از این تعداد هزار نفر از مجامع حوزوی و دانشگاهی کل استان و مابقی از دانشجویان دانشگاه سهند بوده اند.

حجت الاسلام رحیم شاهدی با بیان اینکه از سال ۹۲ و با همت برخی از اساتید ارزشی سلسله برنامه هایی در خصوص عملیاتی سازی اسناد بالا دستی شروع شده است تصریح کرد: مرکز مطالعات دانشگاه صنعتی سهند در آینده نیز برنامه هایی از قبیل اسلامی سازی دانشگاه را با جدیت هرچه تمام پیش خواهد برد.

گفتنی است از تمامی دست اندرکاران برگزاری همایش ملی اخلاق علم و اخلاق حرفه ای در مکتب علامه طباطبایی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 3824715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha