۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۴:۰۶

فرمانده انتظامی البرز خبر داد:

اجرای طرح ویژه در جاده چالوس برای مقابله با بدحجابی

اجرای طرح ویژه در جاده چالوس برای مقابله با بدحجابی

کرج - فرمانده انتظامی استان البرز از اجرای طرح ویژه در جاده چالوس برای مقابله با کشف حجاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری استان البرز، سردار بخشعلی کامرانی صالح در دیدار با رئیس کل دادگستری استان البرز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده در حوزه امنیتی و انتظامی، گفت: تلاش شبانه‌روزی همکاران در نیروی انتظامی باوجود کمبود امکانات استانی ادامه داشته و همه بخش‌های انتظامی با داشتن تفکر جهادی و بسیجی تلاش دارند تا نقایص موجود خللی در انجام وظایف محوله ایجاد نکند.

وی با تقدیر از حمایت‌های رئیس‌کل دادگستری استان و دادستان کرج، بیان کرد: اقدامات بازدارنده‌ای که توسط نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود بدون حمایت‌های دادستان مرکز استان مقدور نبود.

سردار کامرانی صالح از تشکیل قرارگاه جهادی صیانت برای کاهش و پیشگیری از حوادث، سوانح و جرائم کارکنان این مجموعه در استان البرز خبر داد و گفت: این قرارگاه هرجایی که احساس کند از خطوط قرمز و قانونی توسط کارکنان عدول شده به‌شدت برخورد می‌کند.

وی به تلاش شبانه‌روزی مجموعه انتظامی و قضایی استان در ایام انتخابات شورای شهر، ریاست جمهوری و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های انجام‌شده شاهد آن بودیم که استان با کمترین مشکل این اتفاقات مهم را پشت سر گذاشت.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان یکی از موضوعاتی که منجر به افزایش وقوع جرم در استان می‌شود را نزدیکی آن به تهران و سرریز شدن مشکلات پایتخت به کرج عنوان کرد و از اجرای برنامه‌های ویژه در این زمینه خبر داد و افزود: در راستای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی طرح ویژه‌ای برای کنترل کشف حجاب در جاده چالوس داریم که در روزهای آتی اجرایی خواهد شد.

کد خبر 4014573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha