۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۵۷

مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان؛

حضور گسترده بانوان اردبیلی در بازی ایران و کره/ایران ۲ ست پیش است

حضور گسترده بانوان اردبیلی در بازی ایران و کره/ایران ۲ ست پیش است

اردبیل – اولین بازی تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان با استقبال پرشور تماشاگران اردبیلی بویژه بانوان مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز و از ساعت ۱۸ دو تیم والیبال ایران و کره جنوبی در دومین روز از مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان رودر روی هم قرار گرفتند که این بازی با استقبال بی سابقه و پرشور هواداران اردبیلی دنبال می شود.

بانوان اردبیلی در حالی دیروز و امروز بازی های مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان حضور دارند که پیش از آغاز این رقابت ها اخبار ضد و نقیضی در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه منتشر می شد.

در نهایت با تصمیم مسئولان استان و برگزار کننده با حضور بانوان برای تماشای بازی های این مسابقات موافقت شد تا امروز در بازی ایران و کره جنوبی شاهد حضور بیش از هزار نفر از بانوان در سالن باشیم.

هم اکنون بازی تیم های ایران و کره جنوب در جریان بوده و ایران ست اول را به راحتی و با نتیجه ۲۵ بر ۱۰ به پیروزی رسید، اما در ست دوم بازی به تعاول کسید و در نهایت این تیم کشورمان بود که با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به برتری دست یافت تا دو ست جلو بیفتد.

رقابت های انتخابی مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸ جهان از ۱۹ تا ۲۳ در سالن حسین رضازاده اردبیل برگزار می شود.

تیم های ایران، کره جنوبی، چین، قطر و قزاقستان در این رقابت ها به مصاف هم می روند و در نهایت دو تیم برتر به رقابت های قهرمانی جهان که سال آینده به میزبانی ایتالیا و بلغارستان برگزار می شود، راه پیدا خواهد کرد.

کد خبر 4056047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha