۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۸:۳۵

۱۰ کشته و یک مجروح در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته

۱۰ کشته و یک مجروح در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح حوادث مهم رانندگی ۲۴ ساعت گذشته گفت :در این حوادث یک تن کشته و ۱۰ نفر مجروح شدند.

 به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ نادر رحمانی افزود:تصادف یک دستگاه پژو ٤٠٥ و وانت نیسان در استان لرستان،منجر به کشته شدن ٣ نفر و مجروح شدن یک نفر شد. به گزارش پلیس راه سلسله و دلفان این تصادف در کیلومتر٤٠ محور کمربندی نورآباد رخ داده است.

 وی درباره این تصادف که ٤٥ دقیقه بامداد دوشنبه اتفاق افتاده، گفت: تجاوز به چپ راننده پژو ٤٠٥ عامل این تصادف بوده است.

رحمانی، در همچنین درباره تصادف ٤ وسیله ای که در منطقه ٢ تهران و این بار ساعت ٨:٣٠ صبح دوشنبه اتفاق افتاده، توضیح داد: تصادف یک دستگاه تاکسی ون، پژو ٢٠٦، نیسان تیانا و هیوندا در منطقه ٢ تهران( غرب به شرق بزرگراه جلال آل احمد)، ٤ نفر مجروح( مسافرین تاکسی ون)به جای گذاشته است.علت این تصادف، نقص فنی حادث در سیستم ترمز بوده است.

غرب تهران: ٢ دستگاه پراید

۵دقیقه بامداد دوشنبه، تصادف ٢ دستگاه پراید در جاده بهارستان باعث مجروح شدن ٤نفر شد. علت تصادف، بی توجهی یکی از راننده ها به جلو بوده است.

تهران بزرگ:تصادف ٦ وسیله ای

این بار تصادف در منطقه ٢٥ تهران(بزرگراه یاسینی به جنوب نرسیده به لواسانی) اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه  کامیون بنز، کامیون بادسان، زانتیا، پژو پارس و ٢ دستگاه سواری رنو با هم برخورد کرده اند.

تصادف، ساعت ١٩ یکشنبه روی داده و بر اثر آن یک نفر مجروح شده است. علت، بی توجهی راننده کامیون بنز به جلو بوده است.

کد خبر 4072131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha