۱۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۹:۱۴

خادم الشریعه در گفتگو با مهر:

مسئولیت پرچمداری کاروان عشق آباد انگیزه‌هایم را بیشتر کرد

مسئولیت پرچمداری کاروان عشق آباد انگیزه‌هایم را بیشتر کرد

عضو تیم ملی بانوان شطرنج با ابراز خرسندی از انتخابش به عنوان پرچمدار کاروان بازی‌های داخل سالن گفت: این انتخاب انگیزه‌هایم را بیشتر کرد.

سارا خادم الشریعه در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه شطرنج از رشته های بازیهای آسیایی حذف شده و در فهرست بازیهای المپیک هم قرار ندارد، یادآور شد: بنابراین تنها رویدادی که می توانیم در قالب کاروان ایران و در کنار ورزشکاران دیگر رشته ها در آن حضور داشته باشیم، بازیهای داخل سالن آسیا است. از این حیث انتخابم به عنوان پرچمدار کاروان انگیزه هایم را برای حضور در این رویداد بیشتر کرده است.

وی تصریح کرد: از مسئولان کمیته المپیک به خاطر اعتمادی که برای انتخاب به من به عنوان پرچمدار کاروان داشتند تشکر می کنم. مسابقات شطرنج بازیهای داخل سالن در سه بخش برگزار می‌شود و ما در هر سه بخش شانس خوبی برای کسب نتیجه و مدال داریم. حالا اما با انتخاب صورت گرفته شانس من برای مدال به واسطه تقویت انگیزه ام، بیشتر می شود.

خادم الشریعه که در دوره پیشین بازیهای داخل سالن نیز حضور داشت با یادآوری اینکه در آن دوره، بازیها موفق به کسب عنوان چهارمین در بخش سریع و نیمه سریع شد، تصریح کرد: آن دوره بازیهای کشورهای اسلامی در رشته شطرنج، مدال مشترک نداشت اما در دوره پیش روی بازیها برای شطرنج مدال مشترک لحاظ شده و همین موضوع هم می تواند به ما برای مدال آوری کمک کند. البته شیوه تغییر بازیها تغییر کرده است یعنی به جای اینکه تیم های میکس و ۴ نفره در بازیها شرکت داده شوند، دو تیم دو نفره همزمان در بخش آزاد و زیر ۲۳ سال حاضر می شوند.

وی که قرار است در رده سنی ۲۳ سال بازیهای داخل سالن و در دو بخش سریع و نیمه سریع حاضر شود، خاطرنشان کرد: اگر در رده سنی بزرگسالان شرکت می کردم با توجه به جدول مسابقات شانس زیادی برای مدال نداشتم اما در این دو بخش احتمال موفقیتم خیلی بیشتر است. در بخش فکری هم مسابقات به صورت آزاد برگزار می‌شود و فکر می کنم بتوانم عملکرد خوبی در این بخش داشته باشم.

کد خبر 4076697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha