۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۹:۵۰

ووشو رده های سنی آسیا - کره جنوبی؛

پورشبابان نقره گرفت، شکروی برنز/ جمع مدال‌های ایران به عدد ۵ رسید

پورشبابان نقره گرفت، شکروی برنز/ جمع مدال‌های ایران به عدد ۵ رسید

پرونده نمایندگان ایران در روز نخست از رقابتهای ووشو قهرمانی آسیا با ۵ مدال نقره و برنز بسته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتهای ووشو رده های سنی قهرمانی آسیا که در شهر «گومی» کره جنوبی جریان دارد، ناهید پورشبانان در فرم «نن چوان» رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال با امتیاز ۹،۵۳ و در یک رقابت نزدیک به نشان نقره دست پیدا کرد. در این فرم، «یالین جانگ» از چین با امتیاز ۹،۶۲ اول شد و «دریا لاتیشوا» از ازبکستان با امتیاز ۹،۵۰ برنز گرفت.

علی شکروی هم در فرم «نن گوئن» رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال با امتیاز ۹،۲۰ به مدال برنز رسید. «خوآن» از چین با امتیاز ۹،۳۴ اول شد و «چینگ» از هنگ کنگ با امتیاز ۹،۲۳ به مدال برنز رسید.

همچنین «محمدعلی مجیری» در فرم «نن چوان» رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال در رقابتی نزدیک با حریفان و با امتیاز ۹،۵۳ به رتبه چهارم رسید.«چونگ لی» از چین با امتیاز ۹،۶۴ طلایی شد و «هونگ چن» از چین تایپه با امتیاز ۹،۵۹ و «چیت چئونگ» از ماکائو با امتیاز ۹،۵۶ مدال های نقره و برنز را کسب کردند.

امروز  در رقابت های ساندا هم علیرضا ریگی در وزن ۶۰- کیلوگرم مقابل «آنیش گرونگ» از نپال در دو راند متوالی پیروز شد و به مرحله بعدی راه یافت. وی در دور بعدی به مصاف «الماس دویسیف» از قزاقستان خواهد رفت. کیمیا شوشتری در وزن ۵۶- کیلوگرم دختران برابر «وو شیائو وی» از چین قرار گرفت و حذف شد.

بنابراین در روز نخست این مسابقات ناهید پورشبانان، محمدرضا جعفری و نیلوفرمختارپور  سه مدال نقره و زهرا بت شکن و علی شکروی هم دو مدال برنز برای تیم اعزامی کشورمان در این رقابتها کسب کردند. 

نهمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا از صبح امروز (یکشنبه) با حضور ۴۳۳ ووشوکار از ۱۹ کشور به میزبانی شهر «گومی» کره جنوبی آغاز شد و تیم ایران در دو بخش  ساندا و تالوی دختران و پسران حریفان قاره کهن رفته است.

کد خبر 4089898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha