۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۹:۰۳

امام جمعه گناباد:

پیروزی های محور مقاومت در منطقه دلیل یاوه گویی های ترامپ است

پیروزی های محور مقاومت در منطقه دلیل یاوه گویی های ترامپ است

گناباد- امام جمعه گناباد گفت: پیروزی های محور مقاومت و اقتدار ایران در منطقه باعث یاوه گویی های ترامپ شده است.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب شنبه شب در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سخنرانی اخیر ترامپ در مورد ایران اظهار کرد: خوشبختانه تمامی گروه های سیاسی ایران پس از سخنرانی ترامپ متوجه شدند آمریکا مورد اعتماد نیست و این حرکت همدلی را در ایران افزایش داد.

وی افزود: همانطوری که رئیس جمهور گفت به برجام نباید چیزی اضافه شود و با بی اعتمادی موجود صحبت در مورد مذاکره های جدید در خصوص برجام ارزشی نخواهد داشت و ملت ایران دیگر به این کشور بی اعتماد هستند.

امام جمعه گناباد ابراز کرد: پیروزی های مقاومت اسلامی و ناکامی های آمریکا در سرنگونی دولت قانونی سوریه، تجزیه عراق و حاکم کردن گروههای تروریستی در منطقه، سران آمریکا و رژیم صهیونیستی را به شدت عصبانی و وادار به اظهار نظرهای جنون آمیز کرده است.

وی تاکید کرد:ترامپ هیچ گونه سواد سیاسی ندارد و فکر می کند می تواند با خوی وحشیگری خود دولت ها را بترساند ، ترامپ از یک طرف عنوان کرد که ایران روح برجام را زیر پا گذاشته و از سوی دیگر بر ضرورت مذاکرات جدید تاکید دارد و در موضع گیری ناشیانه دیگر از تصمیم خود برای گنجاندن نام سپاه پاسدران در لیست گروه های تروریستی خبر می دهد.

صادقی نسب افزود: آمریکا سپاه را به دلیل شکست هایی که در عراق و سوریه خورده در لیست گروه های تروریستی قرار داده و الگو گرفتن کشورهای دیگر از نیروهای مخلص و فداکار سپاه ایران دیگر دلیل قرار گرفتن سپاه در این گروه ها است.

وی تصریح کرد: اگر آمریکا فکر می کند ملت ایران شعار " مرگ بر آمریکا" را ترک خواهد گفت در خواب است و این را بداند که مردم ایران با افتخار و نفرت از دولت ترامپ این شعار را سر خواهند داد.

کد خبر 4113803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha