۲۴ آذر ۱۳۸۲، ۱۲:۰۴

با بازي رضا ايرانمنش

داوطلب هم به سرانجام رسيد

مجموعه تلويزيوني «داوطلب » پس از حدود دو ماه و نيم تصويربرداري، به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار هنري "مهر"، اين مجموعه تلويزيوني كه اكنون در مرحله تدوين قرار دارد، در قالب 26 قسمت 40 دقيقه اي آماده مي شود كه در صورت  پيشرفت  امور توليد بر اساس برنامه ريزي هاي انجام شده،  اين مجموعه زمستان امسال از شبكه يك سيما پخش خواهد شد.
مجموعه تلويزيوني « داوطلب» كه به همت سيما فيلم تهيه و توليد شده است، متن آن را امير حشمت زاده و مسعود تكاور به نگارش درآورده اند و مسعود تكاور كارگرداني آن را هم برعهده داشته است.
رضا ايرانمنش از جمله بازيگران اصلي اثر است كه تا پيش از حاد شدن چند باره بيماريش موفق شد، بازي در اين اثر را به عنوان يكي از فرماندهان جبهه هاي نبرد به پايان برساند.
كيوان محمد نژاد، شهرام عبدلي، عنايت بخشي، جلال پيشواييان ، مجيد مشيري، سعيد عليخاني، محمد مهيمني، مهين شهابي، هما خاكپاش،  حسن رضياني، كمند امير سليماني، فريده دريامج، نازنين حسيني، سحر دارا و رامش صفا بازيگران اصلي اثر را تشكيل مي دهند.
داستان اين مجموعه درباره پسر ناز پرورده اي از نوادگان قاجار است كه دوره سربازي وي با جنگ تحميلي همزمان مي شود. اما وي به خاطر ترسي كه از مرگ دارد و نيز خانواده به خاطر پرهيز از كشته شدن وي، تلاش مي كنند به هر طريق كه شده او را از خدمت معاف كنند. در اين حين پسر متوجه مي شود كه به بيماري سرطان مبتلا است و اين موضوع تاثير عميقي بر روح وي مي گذارد طوري كه از زندگي سير مي شود و به جبهه مي رود تا جانش را به طريق ديگري از دست بدهد.  استقبال اين جوان از مرگ به او شجاعتي كم نظير مي دهد، چنان كه در بين همرزمانش به اين صفت شهره مي گردد. اما پس از مدتي متوجه مي شود كه سرطان نداشته است و زندگي او در اين حالت شكل ديگري به خود مي گيرد.
اين مجموعه براي پخش در زمستان امسال آماده مي گردد.

کد خبر 44609

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha