۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۵۶

برگزاری جشنواره سلام در اردیبهشت ماه سال جاری/ اعلام برترین روابط عمومی های خوزستان

برگزاری جشنواره سلام در اردیبهشت ماه سال جاری/ اعلام برترین روابط عمومی های خوزستان

اهواز - خبرگزاری مهر: اولین جشنواره انتخاب روابط عمومی های برتر و مدیران ارتباط گستر استان خوزستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر،  مدیر جشنواره سلام صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص برگزاری اولین جشنواره انتخاب روابط عمومی های برتر و مدیران ارتباط گستر استان خوزستان عنوان کرد: شروع هر حرکت و فعالیتی با کلمه سلام صورت می گیردبه همین دلیل نام این جشنواره که برای اولین بار در سطح استان ها برگزار می شود را سلام انتخاب کرده ایم و امیدوار هستیم در سال های آینده نیز برگزاری این جشنواره ادامه داشته باشد.

جمال درویش پور افزود: کمیته داوران این جشنواره را اساتید دانشگاهی و صاحبان امر در رسانه تشکیل می دهند و روابط عمومی های برتر نیز بر اساس شاخص های ارائه شده از سوی کمیته داوران جشنواره معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه، اعلام روابط عمومی های برتر جشنواره سلام در 27 اردیبهشت ماه سال آینده و در روز روابط عمومی برگزار خواهد شد گفت: این جشنواره در 12 شاخصه ارزیابی فعالیت های ارتباط درون سازمانی، پژوهش و افکارسنجی و آموزش، فرهنگی و هنری، فعالیت ویژه، روابط عمومی الکترونیک، کتاب و محصولات چاپی، اقلام تبلیغاتی، فعالیت های نمایشگاهی، فعالیتهای ارتباط رسانه ای، مبانی دینی و ارزش های اسلامی با رویکرد اعتدال محوری و ارزیابی تحلیلی روابط عمومی برگزار خواهد شد.

مدیر جشنواره سلام اظهار کرد: روند کار این جشنواره به این صورت است که پس از اعلام فراخوان و دریافت آثار یک جلسه توجیح طرح برگزار می شود و در مرحله بعد نیز آثار توسط داوران مورد ارزیابی قرار می گیرند و دستگاه هایی که آثارشان بر اساس شاخص های موجود به حد نصاب برسد به مرحله بعد که بازرسی میدانی است وارد خواهند شد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره این است که شاخص های استاندار را به روابط عمومی های استان معرفی کنیم و دستگاه ها را وادار کنیم که عملکرد خود را بر اساس این شاخص ها منطبق کنند.

درویش پور عنوان کرد: همه ادارات و شرکت های دولتی و غیر دولتی، فرمانداری ها، شهرداری ها، موسسات علمی و  دانشگاهی، موسسات فرهنگی، دینی، عملیاتی و رسانه ای می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: روابط عمومی و رسانه ها دو قشری هستند که برای ادامه فعالیت خود به یک دیگر نیازمند هستند.

دبیر اجرایی جشنواره سلام سید فاضل موسوی و هومن خورشیدی نیز به عنوان مشاور اجرایی جشنواره انتخاب شده است.

 

 

کد خبر 2229758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha