۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۲۰:۰۶

بعد از پیروزی در برابر الفتح عربستان/

خیابانهای اهواز به تسخیر هواداران فولاد در آمد/ شادی اهوازی‌ها زیر باران

خیابانهای اهواز به تسخیر هواداران فولاد در آمد/ شادی اهوازی‌ها زیر باران

خیابانهای اهواز بعد از پیروزی تیم فولاد خوزستان در جام باشگاه های آسیا به تسخیر هواداران فولاد درآمد.

به گزارش خبرنگار مهر از اهواز، عصر امروز از سری رقابت های هفته دوم جام باشگاه های آسیا، تیم های فولاد خوزستان و الفتح عربستان در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی نماینده ایران به پایان رسید.

هر چند فولاد پیروزی خود را به لطف بی دقتی بازیکن تیم حریف در دادن خطای هند در محوطه جریمه و کسب پنالتی برای اهوازی ها به دست آورد ولی کسب این سه امتیاز آنقدر برای حدود 40 هزار هوادار فولاد که در ورزشگاه حضور داشتند شیرین بود که آنها خیابانهای اهواز را به تسخیر خود درآوردند.

خیابان های منتهی به ورزشگاه الغدیر اهواز و جاده های ساحلی رودخانه کارون هم اکنون به شدت با ترافیک و ازدحام هوداران فولاد مواجه است و آنها با در دست داشتن پرچم های فولاد در حال پایکوبی هستند.

این در حالی است که هوای اهواز هم اکنون بارانی است ولی باران هم مانع حضور نیافتن اهوازی در خیابان های این شهر برای شادی نشد.

فولاد خوزستان در اولین مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر الجیش قطر به تساوی بدون گل رسیده بود. فولاد در سومین مسابقه خود روز 27 اسفند در تاشکند به مصاف بنیادکار ازبکستان خواهد رفت.

در حال حاضر تیم بنیادکار با 4 امتیاز در رده اول جدول گروه دوم قرار دارد و فولاد خوزستان هم با همین امتیاز و به خاطر گل زده کمتر در رده دوم قرار دارد.

کد خبر 2254588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha