۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۰۸

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان:

مصوبه‌ای در دولت و شورای عالی امنیت ملی برای جدایی پارسیان از هرمزگان وجود ندارد

مصوبه‌ای در دولت و شورای عالی امنیت ملی برای جدایی پارسیان از هرمزگان وجود ندارد

بندرعباس - خبرگزاری مهر: رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: هیچ مصوبه ای در دولت و شورای عالی امنیت ملی برای جدایی پارسیان از هرمزگان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد جباری بیان داشت: ذره‌ذره از خاک هرمزگان سند عزت و شرف مردمان این خطه است و هرگز اجازه جدایی حتی وجبی از این خاک را به هیچکس نمی‌دهیم.

رئیس کمیته حمل و نقل مجلس نهم از جلسه روز گذشته مجمع نمایندگان هرمزگان با بخش‌هایی از دولت و بررسی دقیق مسئله خبر داد و گفت: هیج مصوبه‌ای در شورای عالی امنیت ملی و یا دولت در این باره وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه فقط اقدامی محدود در وزارت کشور دولت قبل در این باره صورت گرفته بود که با نامه نمایندگان استان در مجلس به کلی منتفی شد، تصریح کرد: اساسا از این به بعد دیگر بحثی به نام جدایی بخش‌هایی از هرمزگان وجود نخواهد داشت و مردم از این ناحیه دیگر نگران نباشند.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان خاطرنشان کرد: نمایندگان هرمزگان هرگز اجازه چنین اقدامی را به کسی نخواهند داد و در کنار مردم این منطقه برای توسعه و پیشرفت و آبادانی و عزت آن تلاش می‌کنند و هر تکه از خاک این کشور عزیز و هرمزگان سربلند همچون بخشی از وجود ماست. حاضر نخواهیم بود عده‌ای بر سر منافع زودگذر خود بخواهند مردمان این منطقه را با چالش های فرهنگی و هویتی مواجه کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اظهار اینکه به مردم پارسیان و دیگر بخش‌های هرمزگان اطمینان می‌دهم که دیگر هیچ بحثی در زمینه انتزاع وجود نخواهد داشت، اظهارداشت: از شخص رئیس‌جمهور نیز خواسته‌ایم که در این زمینه جلوی هر اقدامی را بگیرد.

جباری یادآور شد: اساسا با بررسی‌های جامعی که روز گذشته با حضور مجمع نمایندگان هرمزگان در دولت صورت گرفت، اساسا جای هیچ گونه نگرانی برای مردم بلند همت این منطقه وجود ندارد و باید متمرکز بر توسعه بخش‌های مختلف استان با هدف رفع محرومیت و از بین بردن موانع پیشرفت آن شویم.

 

کد خبر 2124688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha