۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۲۶

مدنی در گفتگو با مهر:

افتخار می‌کنم با جمشید مشایخی همبازی شدم/ همکاری دلنشین با «راه شیری»

افتخار می‌کنم با جمشید مشایخی همبازی شدم/ همکاری دلنشین با «راه شیری»

رابعه مدنی بازیگر «خط رو خط» می‌گوید این اپیزود که با محوریت خانواده‌های ایرانی ساخته شده پر از احساسات و روابط اصیل انسانی است.

رابعه مدنی بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضورش در اپیزود «خط رو خط» از مجموعه «راه شیری» که این شب‌ها از شبکه دو روی آنتن است به خبرنگار مهر گفت: مونا زندی مرا برای نقشی  انتخاب کرده بود و من هم دوست داشتم با این کارگردان جوان خوش‌آتیه همکاری کنم.

وی افزود: افتخار می‌کنم که در این پروژه با جمشید مشایخی همبازی شدم؛ هنرمندی که علاوه بر تسلط کامل به حرفه مورد علاقه‌اش یک انسان واقعی است و من از همکاری با او خاطره بسیار خوبی در ذهن دارم.

مدنی درباره اپیزودی که در آن بازی کرده است، تصریح کرد: «خط رو خط» اثری بسیار پر احساس و زیبا است که به درستی روابط خانواده‌های ایرانی و نگرانی‌ها و دل مشغولی‌های آن‌ها را به تصویر کشیده و بر روابط اصیل انسانی مثل رابطه مادر و فرزندی و... تاکید دارد.

مادربزرگ فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» درباره نقش خود در سریال «راه شیری» اظهار کرد: تلاش می‌کنم هر نقشی را که به من سپرده می‌شود به بهترین شکل ممکن ایفا کنم. در این سریال هم سعی کردم در قالب نقش فرو بروم و همانطوری بازی کنم که مونا زندی از من خواسته بود.

وی ادامه داد: «خط رو خط» شاید سومین کار جدی من بود، بعد از آن با پروژه‌های بسیاری همکاری کردم اما باید بگویم این سریال به دلیل تیم خوب و منسجمش خاطره بسیار خوبی در ذهن من ایجاد کرد، در این پروژه نه تنها موضوع خستگی مطرح نبود بلکه همه از همدلی و کار سخت لذت می‌بردند.

مدنی در پایان تأکید کرد: تصور می‌کنم این اثر همانطور که برای ما لذت‌بخش بود بتواند مردم را با خود همراه کند، اصلا من اعتقاد ندارم که اثری با بازی جمشید مشایخی را کسی دوست نداشته باشد.

رابعه مدنی دانش آموخته رشته مربی‌گری کودک و بازنشسته آموزش و پرورش است که به واسطه پسرش امیرشهاب رضویان وارد حرفه بازیگری شده است، او در مجموعه «وضعیت سفید» به کارگردانی حمید نعمت‌الله بازی باورپذیری ارائه کرد.

کد خبر 2286369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha