۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۷:۲۳

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال؛

سپاهان باخت را با پیروزی عوض کرد

سپاهان باخت را با پیروزی عوض کرد

تیم فوتبال سپاهان در حالی که در دیدار برابر استقلال صنعتی دو بار عقب افتاده بود، در نهایت موفق شد برابر حریفش به برتری برسد. مهدی شریفی با دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند، نقش زیادی در پیروزی شاگردان حسین فرکی داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های سپاهان و استقلال صنعتی خوزستان از ساعت 15:30 امروز جمعه در اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود سپاهان به اتمام رسید.

ابتدا این تیم استقلال بود که توسط محمد اوسانی در دقیقه 28 به گل رسید و از سپاهان پیش افتاد ولی مهدی شریفی هم در دقیقه 45 گل تساوی را به ثمر رساند تا سپاهان در نیمه نخست بازنده به رختکن نرود.

در نیمه دوم مجددا تیم استقلال صنعتی در دقیقه 51 توسط روح الله سیف اللهی به گل برتری رسید ولی این گل هم توسط وریا غفوری در دقیقه 64 پاسخ داده شد تا همه چیز به تساوی کشیده شود.

14 دقیقه بعد از گل تساوی، باز هم این مهدی شریفی بود که سومین گل سپاهان و دومین گل خود را در این بازی به ثمر رساند تا زردپوشان اصفهان از باخت، پیروزی به دست بیاورند. سپاهان با این برد، 23 امتیازی شد و موقتا به رده سوم صعود کرد.

کد خبر 2413316

برچسب‌ها