۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۷:۵۷

پهلوان در گفتگو با مهر:

ذوب‌آهن مقابل استقلال نتیجه می‌گیرد/ امیدوارم بیشتر برای تیم بازی کنم

ذوب‌آهن مقابل استقلال نتیجه می‌گیرد/ امیدوارم بیشتر برای تیم بازی کنم

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم جوان تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: شرایط تیم ذوب‌آهن برای دیدار جام حذفی مقابل استقلال تهران بسیار مناسب بوده و بدون شک تیم ما مقابل استقلال نتیجه می‌گیرد.

احسان پهلوان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایطش در تیم ذوب‌آهن اظهار داشت: اگرچه در تیم ذوب‌آهن کم بازی می‌کنم اما تلاش خود را به کار می‌گیرم تا نظر کادر فنی را جلب کنم زیرا گل‌محمدی توجه بسیاری به بازیکنان جوان می‌دهد و با شرایط کنونی بدون شک در آینده بیشتر برای تیم بازی می‌کنم.

وی درباره وضعیت ذوب‌آهن افزود: شرایط تیم بهتر شده و بعد از پیروزی مقابل پدیده مشهد، وضعیت ما بسیار خوب باشد و امیدوار هستم که در دیدار مقابل استقلال هم به پیروزی برسیم و بتوانیم از این مرحله صعود کنم.

مهاجم ذوب‌آهن پیرامون دلیل نیمکت‌نشینی‌اش در این تیم اصفهانی خاطرنشان کرد: من برای بسیاری از بازی‌ها در اردوی تیم ملی امید هستم و خیلی از مواقع وقت تمرین نداشتم بنابراین یکی از دلایلی که کمتر بازی می‌کنم، این بوده که نمی‌توانستم همراه تیم در تمرینات باشم اما رفته‌رفته شرایط من بهتر شده و با توجه به اعلام روزهای فیفادی برای اردوهای تیم ملی امید، امیدوار هستم بیشتر همراه تیم خودم باشم.

وی به وضعیت تیم ملی امید اشاره کرد و افزود: در حال حاضر با حضور حبیب کاشانی و کرانچار در تیم، تیم ملی شخصیت گرفته و تیم بهتر شده و هویت گرفته است؛ ما دو بازی خود در قطر خوب نتیجه گرفتیم و امیدوار هستم که با حضور کادر فنی جدید، شرایط بهتر هم بشود.

پهلوان درباره دیدار تیمش مقابل استقلال تهران بیان داشت: شرایط تیم بسیار خوب است و بازیکنان برای پیروزی مقابل استقلال تمرین می‌کند؛ بازی به بازی بهتر می‌شویم و تلاش می‌کنیم که در جام حذفی نتیجه بگیریم تا سهمیه کسب کرده و بتوانیم آسیایی باشیم.

وی با بیان اینکه استقلال با توجه به شکست در شهرآورد سرخابی‌ها، با انگیزه مقابل ذوب‌آهن بازی می‌کند، گفت: آنها تلاش خود را به کار می‌گیرند که در جام حذفی نتیجه بگیرند اما مطمئن هستم که ذوب‌آهن پیروز بازی روز پنجشنبه است.

مهاجم ذوب‌آهن در پاسخ به اینکه اگر مقابل استقلال بازی کنی، آیا به این تیم گل می‌زنی یا خیر، اضافه کرد: هر بازیکنی مقابل استقلال بازی کند، دوست دارد که گلزنی کرده و درخشش داشته باشد و امیدوار هستم که در صورت بازی کردن مقابل این تیم، بتوانم برای ذوب‌آهن گلزنی کنم.

کد خبر 2429712

برچسب‌ها