۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۰۴

محمود گودرزی مطرح کرد؛

اطلاعی از تعویق مجمع فوتبال ندارم/ واکنش به وضعیت سرخابی‌ها

اطلاعی از تعویق مجمع فوتبال ندارم/ واکنش به وضعیت سرخابی‌ها

وزیر ورزش و جوانان در واکنش به این اظهار نظر رئیس فدراسیون فوتبال که اعلام کرده بود با توافق وزارت ورزش مجمع به تعویق افتاده است، گفت: در این باره اطلاعی ندارم و مجمع خودش تصمیم می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود گودرزی در حاشیه همایش هم اندیشی اقدامات و الزامات بازاریابی ورزشی، ضمن بیان مطلب فوق عنوان کرد: بررسی موضوع حامیان مالی و اسپانسر شیب و خصوصی‌سازی و استفاده از بخش خصوصی در این همایش مورد بحث بود. در بخش اقتصاد ورزش زمینه مناسبی در کشور وجود دارد که اگر تلاش شود می‌تواند عرصه خوبی را ایجاد کند.

وی اضافه کرد: منابع دولتی محدود است و در کشور ما به جهت عدم آمادگی این زیرساخت‌ها خوب نبوده‌اند پیشنهادهای خصوصی‌سازی تا به امروز اتفاق نیفتاده است. امیدوارم در این همایش با حضور افراد خبره بتوانیم پیشنهادهای خوبی داشته باشیم و بتوانیم از توانمندی‌های کارشناسان در ورزش استفاده کنیم.

ورزیر ورزش و جوانان در این باره خاطرنشان کرد: قرار است یک سیاستگذاری به فدراسیون‌ها آموزش داده شود و یک بخش به نام بازاریابی در وزارت ورزش هم فعال شود تا با همکاری یکدیگر شاهد اتفاقات خوبی در اقتصاد باشیم.

وی با اشاره به اتکای فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها به بودجه دولت بیان کرد: در گذشته آنچه که اتفاق می‌افتاد اتکای باشگاه‌ها به دولت بوده است. در حال حاضر هم فدراسیون‌ها به بودجه دولت متکی هستند که خوب نیست چون بودجه دولت محدود است بنابراین اگر آموزش‌های لازم داده شود می‌تواند خوب باشد.

گودرزی  درباره عدم استقبال بخش خصوصی از خرید سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تاکید کرد: تلاش بر این است شرایط را تغییر دهند. اگر خریداری پیدا نشود، باید مکانیزم‌های دیگری پیدا شود تا شرایط تغییر کند. به نفع بخش خصوصی است که به این عرصه وارد شود.

وی یادآور شد: البته بخش خصوصی هم به آینده فکر می‌کند و اگر هزینه فایده کند ولی به نفعش نباشد، ورود نخواهد کرد. دولت هم زمینه‌های خوبی را فراهم می‌کند تا آنها وارد شوند. اگر در نهایت کسی برای خرید این دو باشگاه ورود نکند، مجبوریم طبق روال سابق ادامه دهیم. تجربه استقلال و پرسپولیس نشان داد آنها برندهای قوی هستند و می‌توانند بخش خصوصی را جذب کنند.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص قیمت‌های تعیین شده برای این دو باشگاه عنوان کرد: این موضوع در اختیار ما نیست. سازمان خصوصی‌سازی تیم و کارشناسان زیادی دارد که قیمت‌گذاری می‌کنند. ما توصیه می‌کنیم که نحوه تشویق‌ها را به نحوی تغییر دهند که علاقمندان به این عرصه وارد شوند.

وی در واکنش به این اظهار نظر کفاشیان که عنوان کرده بود وزیر ورزش وی را دوست ندارد و با توافق آنها مجمع را به تعویق انداخته‌اند؟، بیان کرد: درباره حرف‌های کفاشیان من چیزی ندیده‌ام و اگر بخوانم و مطالعه کنم آنوقت می‌توانم صحبت کنم. صرف نقل قول دلیل نمی‌شود که بتوانم در این باره حرف بزنم. درباره اینکه با توافق قبلی مجمع را به تعویق انداخته‌اند، من اطلاعی ندارم چرا که اصلا نظر من نمی تواند تعیین کننده باشد. فدراسیون فوتبال مجمع دارد و خودشان باید درباره مسایل مختلف به اجماع برسند.

گودرزی در خصوص اظهار نظر تاماش آیان درباره انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری نیز گفت: ایشان اشتباه کرده و کتبا و شفاها اعلام کرده‌ایم که کسی از بیرون حق دخالت در امور داخلی را ندارد. ما درباره انتخابات نیز به قانون اکتفا می‌کنیم که اگر قانون درباره افراد دو شغله منع کرده باشد و مجوزهای لازم نیز گرفته نشود از حضور آن فرد در انتخابات جلوگیری می‌کنیم.

کد خبر 2508002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha